تور کشتی کروز کوبا ، هزینه ها و راهنمایی های آن
تور کشتی کروز کوبا

گردشگری در کوبا و هزینه های سفر با کشتی

تورهای کشتی کروزبه شما این امکان را می دهد تا به این کشور زیبا از طریق دریایی سفر کنید. کوبا کشوری زیبا در مجمع الجزایر کارائیب می باشد که پایتخت آن هاوانا است.

این جزیره دیدنی توسط کریستف کلمب کشف شد. کوبا بزرگ‌ترین جزیره مجمع الجزایر کارائیب می‌باشد که تاریخی زنده دارد.

در این جزیره همچنان می توانید کادیلاک های دهه پنجاه را ببینید و از قدم زدن در خیابان ها و دشت هایی که روزی توسط چگوارا و کاسترو طی شده لذت ببرید.

موسیقی جاز و بوی سیگار دو عضو حذف نشدنی از جاذبه های این شهر هستند که نه تنها آزار دهنده نیست بلکه در آن آب و هوا بسیار هم جذاب است.

همان طور که گفته شد پایتخت این کشور هاوانا است که مانند نگینی بر تفریح گاه های آنتیل می درخشد. گشت و گذار در خیابان های این شهر قدیمی حس و حال بی نظیری در شما ایجاد خواهد کرد.

موزه ملی هنر د بلاز دارای آثار تاریخی و مختلفی می باشد که مردم دوره های مختلف را نشان می دهد. این موزه همچنین پرتره های ماسز و مجسمه های لنگا را دربردارد.

چگوارا یکی از رهبرانی که تا ابد نامش در تاریخ جهان باقی خواهد ماند در این کشور به خاک سپرده شده است و مقبره آن مورد بازدید گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد.

کوبا بهشت کارائیب است و نباید بازدید از ماسه های طلایی و هتل های لوکس و شیک آن را از دست بدهید. این بهشت دارای درختان انجیر هندی، نخل و … می باشد.

جزیره کایو کوکو که دارای آبی زلال می باشد بسیار دیدنی است. ماسه های سپید و آبی با عمق کم باعث می شود تا شما ریزترین ماهی های این دریا را نیز مشاهده کنید.

برای اطلاع از خدمات تور کشتی کروز کوبا با مشاورین شرکت خدمات گردشگری ماکان سیر تماس بگیرید.

تور کشتی کروز کوبا

اگر تصمیم به سفر با تور خارجی به یکی از کشورهای دنیا را دارید،شما با تور کشتی کروز کوبا می تواند سفری رؤیایی را برای خود و همراهانتان به ارمغان آورید. مسافرت های دریایی بسیار هیجان انگیز و متفاوت از سایر سفرها است.

در تمام مدتی که در کشتی کروز هستید می توانید از امکانات بی نظیر این کشتی استفاده کنید و لذت ببرید. اگر اهل سفر هستید تجربه کردن این سفر را از خود دریغ نکنید.

با ما همراه شوید تا ضمن دریافت اطلاعات درباره کشتی های کروز، از هزینه و امکانات این کشتی ها نیز آگاه شوید. برای شرکت در تور کشتی کروز کوبا با ما تماس بگیرید.

 

 

کشتی کروز چیست؟

  • کشتی های کروز، کشتی های غول پیکری هستند که با رونق سفرهای دریایی برای راحتی مسافرین و افزایش این سفرها طراحی شدند.
  • این کشتی ها سالانه بیش از 25 بیلیون دلار سود به صنعت گردشگری و توریستی جهان می رساند و باعث رونق این صنعت شده است.
  • سفرهای دریایی به صورت عمده به این ترتیب است که بین مبدأ و مقصدی مشخص صورت می گیرد اما در کشتی های کروز ممکن است در چند مقصد توقف داشته باشید.
  • این کشتی های بزرگ امکاناتی مانند امکانات یک هتل پنج ستاره را دارد که با توجه به چند مقصد بودن سفر بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر سفرها است.
  • کشتی های کروز با توجه به رده های سنی مختلف تفریحات متفاوتی را دارد تا تمامی افراد سرگرم شوند و از سفر خود لذت ببرند.
  • از بهترین جاذبه های تور کشتی کروز استفاده شبانه روزی از رستوران و بوفه کشتی است. بهترین و لذیذ ترین غذاها در این کشتی سرو می شود.
  • این غذاها با توجه به تمام ذائقه ها طبخ می شوند و شما بدون هیچ نگرانی در این باره می توانید سفر خود را آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از زمان برگزاری تور کشتی کروز کوبا با مشاورین مجرب و متخصص ما تماس بگیرید.

 

 

امکانات و تفریحات تور کشتی ها کروز کوبا

با توجه به امکاناتی که در تور انتخابی شما وجود دارد هزینه آن نیز می تواند متفاوت باشد. همان طور که می دانید در سفرهای عادی نیز با توجه به امکانات قیمت تورها متفاوت است.

به عنوان مثال در تورهای هوایی هر چه امکانات هواپیما، هتل و … بیشتر باشد هزینه ای که شما باید بپردازید نیز بیشتر خواهد بود.برخی از امکانات در تمامی تورها یکسان خواهد بود و برخی دیگر با توجه به شرایط و دیگر متغیرها ممکن است متفاوت باشد.

در تمامی تورهای کشتی کروز شما با یک کشتی مجلل که امکاناتی مانند موسیقی زنده، رستوران با سرو بهترین غذاها، اتاق نمایش فیلم، دیسکو و … را خواهید داشت.همان‌طور که میدانید کوبا جزیره ای در بین کارائیب است که شما می توانید از دیگر جزایر آن نیز دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

اتاق هایی که در کشتی کروز وجود دارد با قیمت های مختلفی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. برخی از این اتاق ها بسیار لوکس هستند و به همان میزان هم قیمت بالایی دارند.

اگر می خواهید سفری متفاوت و مهیج برای خود و همراهتان ثبت کنید بهتر است شرکت در تور کشتی کروز را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید.

هزینه تور کشتی کروز کوبا

سفر با کشتی کروز سفری فوق لوکس و پر هزینه می باشد اما سفری رؤیایی را تا ابد در ذهن شما حک خواهد کرد. همان طور که گفتیم این هزینه وابسته به برخی متغیر ها است.

به طور منطقی سفر دریایی به دلیل طولانی بودن بازه سفر و امکانات آن هزینه بالایی دارد. امکانات ویژه این کشتی ها اولین متغیر بالابرنده قیمت تور کشتی کروز است.

به عنوان مثال زمانی که شما اتاق دو نفره انتخاب می کنید با انتخاب واحدی مجزا که دارای استخر نیز می باشد، قیمتی بسیار متفاوت خواهد داشت.

از دیگر متغیرهای هزینه کشتی کروز زمان است. در فصل های بهار و تابستان متقاضیان سفر با کشتی های کروز افزایش می یابد و در نتیجه قیمت تور نیز بالا می رود.

در دیگر فصل های سال متقاضیان این تورها کاهش می یابد که همین امر منجر به کاهش قیمت تورها می شود. پس اگر هزینه برای شما اهمیت دارد به این نکته نیز دقت کنید.

برای اطلاع از هزینه دقیق تور کشتی کروز کوبا کافی است تا با مشاورین ما تماس بگیرید. ما هر آنچه شما نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

ویزای کوبا

مسافران عزیز توجه کنید که گرفتن ویزای کوبا برای سفر با کشتی نیز جز خدمات این تور می باشد که در این پکیج خدمات بیمه مسافرتی نیز برای شما در نظر گرفته شده است، برای اینکه از شرایط گرفتن ویزای کوبا برای سفر با این تور مطلع شوید می بایست با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید