قیمت تور کشتی کروز یونان
قیمت تور کشتی کروز یونان

قیمت تور کشتی کروز یونان

کسانی که تجربه ی سفر های اروپایی را دارند، با سختی های دریافت ویزا برای کشور های مختلف این قاره آشنا هستند. پروسه ی دریافت ویزا پروسه ای طولانی و زمان بر است. به علاوه ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. به خصوص در شرایط کنونی احتمال این که این پروسه با موفقیت به پایان نرسد، زیاد است. در این میان مکان هایی که برای سفر به ویزا نیاز ندارند، دارای محبوبیت ویژه ای هستند. یکی از این مکان ها جزایر بدون ویزای یونان است که باهث کم شدن قیمت تور کشتی کروز یونان شده است. از جمله ی این جزایر می توان به آتن، میکونوس، میلوس، سانتورینی، لسبوس، رودوس، سیروس، کرت و … اشاره کرد.

کشور باستانی یونان همواره به دلیل جاذبه های انسانی متنوعی که دارد، از یادگار های امپراطوری بیزانس گرفته تا یکی از عجایب هفتگانه ی جهان، همواره مورد توجه گردشگران سراسر دنیا بوده. علاوه بر جاذبه های انسانی، این کشور با 6 هزار جزیره ی کوچک و بزرگ مکان بسیار مناسبی برای لذت بردن از طبیعت به شمار می رود. همین امر سالانه هزاران نفر را از سراسر دنیا به این جزایر منحصر به  فرد می کشاند.

 

چرا تور کشتی کروز نیاز به ویزا ندارد؟

یکی از دلایلی که تور کشتی کروز یونان نیاز به ویزا ندارد این است که مسافران تنها در روز به بازدید از جزایر می پردازند و شب ها در کشتی اقامت دارند. در حقیقت ویزای شینگن به صورت گروهی برای تمامی مسافران دریافت می شود و خود مسافران نیاز به هیچ اقدامی در این زمینه ندارند. البته این نکته هم قابل ذکر است که برای هر نفر چکی به مبلغ حدودا ده میلیون تومان (ممکن است با توجه به زمان این مبلغ افزایش یا کاهش یابد) به عنوان ضمانت بازگشت دریافت می شود.

در این تور ابتدا مسافران از طریق هواپیما به یکی از شهر های ترکیه (معمولا ازمیر یا استانبول) منتقل می شوند و معمولا شبی را در هتلی در همان شهر به سر می برند. پس از آن وارد کشتی کروز شده و از طریق دریا به ادامه ی سفر خود می پردازند. در طول این سفر مسافران با توجه به تعداد روز هایی که تور به طول می انجامد، هر روز از یک جزیره دیدن می کنند و شب را در کشتی می گذرانند. البته در تمامی طول روز هم گردشگران قادر به رفت و برگشت به داخل کشتی هستند.

 

امکانات رفاهی کشتی کروز

تور کشتی کروز یکی از معروف ترین تور های جهان است که تقریبا در تمامی طول سال در این کشور برگزار می شود. کشتی کروز یک هتل پنج ستاره ی متحرک است که تمامی امکانات رفاهی اعم از سوئیت، کافی شاپ و رستوران، استخر روباز، مرکز ماساژ درمانی، سالن نمایش، برنامه های زنده و اجرای موسیقی را دارا می باشد. تمامی وعده های غذایی و میان وعده های رستوران ها و کافی شاپ های کشتی کروز رایگان هستند. در کشتی اینترنت به صورت پولی و با سرعت نه چندان خوب موجود است. اما دسترسی به اینترنت در رستوران ها و کافه های جزایر به صورت رایگان برای مسافران فراهم می شود.

 

چرا تور کشتی کروز؟

در بخش قبل بخشی از امکانات رفاهی کشتی کروز را ذکر کردیم. اما این امکانات در هتل ها هم یافت می شوند. پس کشتی کروز چه مزیتی دارد؟ در سفر هایی از این دست که گردشگران دائما در حال تغییر مکان از جزیره ای به جزیره ی دیگر هستند، تعویض و رزرو هتل های متعدد برای مسافران دشوار و وقت گیر خواهد بود. به علاوه در این نوع سفر لذت سواری بر کشتی چنان بزرگ و مجهز و آب های زیبای دریای اژه با هیچ هتلی قابل قیاس نیست.

 

قیمت تور کشتی کروز یونان

امروزه چندین آژانس مسافرتی در ایران در این زمینه فعالیت می کنند و در فصول مختلف سال اقدام به برگزاری تور های متنوع می نمایند. هر کدام از این آژانس ها ویژگی ها و امکانات خاصی برای مسافران فراهم می آورند که هر کدام از این امکانات تعیین کننده ی قیمت نهایی تور می باشند. هزینه ی تور فاکتور مهمی در انتخاب آژانس مسافرتی مورد نظر به حساب می آید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جدا از چک تضمینی بازگشت، قیمت تور کشتی کروز یونان به عوامل متعددی بستگی دارد:

  • امکانات محل اقامت: امکاناتی که در طول سفر به مسافران ارائه می شود، یکی از فاکتور های اصلی تعیین قیمت است. این امکانات شامل نوع کابین موجود در کشتی (پنجره دار یا بدون پنجره)، تعداد تخت های هر کابین، کلاس بلیط هواپیمای رفت و برگشت و تعداد ستاره های هتل محل اقامت در ترکیه می باشد.
  • طول اقامت: یکی دیگر از موارد تعیین کننده ی قیمت تعداد شب هایی تور است. این مورد نیز از سه شب تا هفت شب (و حتی گاهی بیشتر) متغیر است.
  • بیمه: بیمه ی مسافرتی از دیگر موارد دخیل در هزینه ی تور می باشد. بدون شک یکی از خرج های لازم هر سفر بیمه ی آن می باشد. بدین ترتیب مسافران با آرامش خاطر بیشتری سفر می کنند. بیمه ی مسافرتی تا سقف ده هزار یورو برای هر نفر هزینه در بر دارد.
  • زمان سفر: فصل سفر به یونان هم نکته ی مهم دیگری است که در هزینه ی سفر تاثیر به سزایی دارد. سفر در فصل های بهار و تابستان گران تر از سفر در سایر فصول است. زیرا در این فصل ها
  • البته طبیعتا اگر گردشگران بخواهند از تور های دیگری که جزو برنامه ی تور اصلی نیستند، استفاده کنند، باید هزینه های مربوطه را در محل پرداخت کنند.

سایر هزینه ها مانند غذا ها و سایر ترانسفر های فرودگاهی و بندرگاهی روی هزینه ی تور حساب می شوند و شخص در طول سفر برای موارد ذکر شده نیاز به صرف پول نخواهد داشت؛ مگر اینکه تمایل داشته باشد در رستوران هایی غیر از رستوران های در نظر گرفته شده در تور غذا میل کند یا در تورهای دیگر شرکت کند.

با وجود تمام موراد ذکر شده، هزینه ی سفر در تور کشتی کروز به کشور یونان، در مقایسه با هزینه های دریافت ویزا و سفر به سایر کشور های اروپایی مقرون به صرفه تر است و شما را با نوع جدید از مسافرت آشنا می کند که بدون شک یکی از بهترین و فراموش نشدنی ترین سفر های زندگیتان خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت تور کشتی کروز یونان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید