تور کشتی کروز فرانسه

برای تمامی افرادی که روحیه رمانتیک دارند کشور فرانسه میعادگاه بزرگ است. شهرهای زیبا و دیدنی از پاریس تا تولوز، لیل و مارسی همگی از آن دسته مکان هایی هستند که گردشگران آرزو دیدنشان را دارند. اما این تمام زیبایی فرانسه نیست. بسیاری فراموش می کنند که سواحل و آبهای این کشور دست کمی از خشکی های آن ندارد. تور کشتی کروز فرانسه این امکان را فراهم می نماید تا در طول زمان سفر خود به تمامی این زیبایی ها دست پیدا کنید. به علاوه شما در این سفر از برنامه تفریحی کشتی کروز نیز بهره مند خواهید شد. توجه داشته باشید که کشتی کروز با امکانات بی نظیرش یکی از قسمت های اصلی این سفر محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این تور استثنایی بیشتر آشنا سازیم.

سفر به کشور فرانسه

فرانسه این سرزمین بسیار زیبا و رویایی در غرب اروپا واقع شده است و دارای آب و هوای معتدل و مطلوبی می باشد. پول رایج کشور فرانسه یورو است. برای ورود به این کشور باید ویزای شینگن داشته باشید. فرهنگ و هنر مردمان این کشور منحصر به فرد است و مشاهیر ادبی و هنری بزرگی ژان پل سارتر، آلبر کامو، سیمون دوبوار، ژان لوک گدار و… در این کشور متولد شده اند. این کشور از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است.

از بناهای تاریخی با معماری های خیره کننده گرفته تا کافه ها و رستوران های خیابانی همگی شما را مسحور خود خواهند ساخت. اگر شما به طعم غذاها و نوشیدنی ها اهمیت می دهید، باید بدانید که مردم فرانسه آشپزی را هنر به شمار می آورند و در خلق اثر هنری خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. اگر به این کشور سفر کردید حتما از پنیرهای متنوع و خوشمزه آن امتحان کنید. در صورتی که به دنبال کاهش هزینه های خود هستید از مغازه ها و یا رستوران های خیابانی، غذای خود را خریداری نمایید و مطمئن باشید از وعده خود بسیار لذت خواهید برد. اگر اهل خرید کردن هستید باید بدانید که پایتخت این کشور پاریس یکی از اصلی ترین شهرهای مد جهان به حساب می آید و مرغوب ترین عطرها در این سرزمین ساخته می شوند.

همچنین بد نیست بدانید که قطارها یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین وسایل حمل و نقل در فرانسه می باشند و برای جابه‌جای می توانید از آنها استفاده نمایید.

فرانسه جزو معدود کشورهایی است که هم از سواحل دریای مدیترانه و هم از اقیانوس اطلس بهره مند شده است. بنابراین بخش های جنوبی آن از آب و هوای معتدل مدیترانه و بخش های غربی آن از آب و هوای اقیانوسی برخوردار می باشد. بندر مارسی در کنار دریای مدیترانه با قدمتی طولانی یکی از آرامش بخش ترین نقاط جنوب شرقی فرانسه به شمار می آید.

روح زندگی در این بندر جریان دارد. پیاده روهای کنار ساحل، رستوران ها و سالن های تئاتراین شهر شهرتی جهانی دارند. اگر به بندر بزرگ مارسی سفر کردید شرکت در فستیوال های جذاب چهار فصل و لذت میل کردن سوپ بویی یابس را از دست ندهید. سواحل طلایی رنگ کوت سوژ در شبه جزیره ی کیبرون، سواحل کورسیکا، ساحل نیس، ساحل سن تروپه و ساحل پالوما از دیگر مناطق دیدنی این سرزمین می باشند. با تور کشتی کروز فرانسه می توانید در مدت زمانی محدود بدون هدر رفتن حتی لحظه ای از جاذبه های گردشگری این کشور دیدن نمایید. کشور فرانسه در هر چهار فصل خود زیباست اما اگر قصد انتخاب زمان سفرتان را دارید به شما فصل پاییز و یا بهار را پیشنهاد می دهیم.

 

ویژگی های تور کشتی کروز فرانسه :

مسافران محترم برای سفر می بایست به موارد زیر توجه داشته باشند.

محل خروج / بازگشت تهران/فرودگاه بین المللی مهرآباد
زمان خروج لطفا حداقل 2 ساعت قبل از پرواز وارد شوید
شامل
هواپیما اقامت
حمل و نقل محلی راهنمای حرفه ای
شامل نمیشود
هزینه های ورودی
راهنمای پذیرش پاداش

 

سفر به فرانسه باکشتی کروز

اگر تجربه سفر با کشتی کروز  و تور کشتی کروز را تا به امروز نداشته اید، این فرصت را از دست ندهید و از این شهر شناور بر روی آب خاطره ای فراموش نشدنی برای خود بسازید. کشتی تفریحی غول پیکر کروز با معماری مدرن و لوکس آماده خدمت رسانی به شما در طول سفر می باشد. از رستوران ها، کافه ها و سالن های نمایش گرفته تا استخرو سالن ورزشی همگی موجب می شوند تا حتی لحظه ای را به بطالت نگذرانده و در نهایت رفاه تفریح نمایید.

برای آن دسته از مسافرانی که کودک به همراه خود دارند باید بدانند که کشتی های کروز معمولا دارای مهد کودک و اتاق بازی بوده تا والدین آسوده خاطر از تفریحات کشتی لذت ببرند. همچنین افرادی که اهل مطالعه هستند این فرصت را خواهند داشت تا در آرامش مثال نزدنی دریا درون کتابخانه کشتی به مطالعه بپردازند.

کابین های مسافران با تنوع بسیار خوبی در طبقات مختلف کشتی قرار گرفته اند. سوییت ها لوکس، اتاق های بالکن دار، اتاق هایی با پنجره رو به اقیانوس، اتاق های مدرن داخلی انواع کابین هایی هستند که برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده اند. تمامی این کابین ها از تهویه، دما و نورپردازی بسیار خوبی بهره مند می باشند. برخی از رستوران ها و کافه های لاکچری کشتی داخل کشتی واقع شده اند و مشتریان برای صرف غذا و یا نوشیدنی با لباس رسمی به آنها وارد می شوند.

کشتی های کروز در تمامی طول مسیر برای شما برنامه های شاد و مفرح داشته و در زمان های خاص در خشکی های مورد نظر برای بازدید و گردش توقف می کنند. به این ترتیب شما در مدت زمان کمی هم با فرهنگ و جغرافیای مکان های گوناگون آشنا شده و هم از تفریحات گوناگون نهایت استفاده را خواهید کرد. صدای امواج دریا، تماشای پرندگان دریایی، سپری کردن ساعاتی به خوشی و تجربه آشنایی به سرزمین های دیگر خاطره ای شیرین در ذهن شما باقی خواهند گذاشت.

 

نکات قابل توجه در سفر دریایی به فرانسه

برای ورود به کشور فرانسه نیاز به ویزای شینگن خواهید داشت. همچنین در هنگام سفر مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید. در این مطلب با انواع کابین های کشتی کروز آشنا شده اید با توجه به کابین انتخابی خود نسبت به رزرو آن زودتر اقدام کنید. سعی نمایید تا مجموعه ای از وسایل ضروری، شارژرها و داروهای مورد نیاز خود را درون کیفی قرار داده و آن کیف را در طول سفر با خود حمل کنید تا دائما مجبور به مراجعه به چمدان های خود نباشید.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری با خود بیاورید تا لحظات خاص این سفر را ثبت نمایید. در صورت بروز مشکل و یا نیاز به خدماتی خاص حتما آن را با خدمه‌ کشتی درمیان گذاشته تا بتوانند به شما کمک کنند.

تور کشتی کروز فرانسه

بررسی تور

1 ژوئن 2020

سلام اسم من صافی است میخواهم معلومات برای ویزا های شینګن به پاسپورت افغانی امکان داره

ارسال یک نقد و بررسی