چگونه سفر به هلند را آغاز کنیم؟

مقدمه ای بر سفر به هلند

برای این که به کشور زیبا و دیدنی هلند سفر کنید باید اطلاعاتی درباره سفر به این کشور داشته باشید. برای این که سفر خود را به کشور هلند آغاز کنید باید درباره چگونگی آغاز سفر، هزینه های سفر، جاذبه های دیدنی آن و … بدانید. در صورتی که درباره هر یک از این موارد اطلاعات ناقص و یا کمی داشته باشید ممکن است تصمیم درستی نگیرید.

در ادامه درباره چگونگی سفر به هلند، ویژگی های هلند، هزینه های سفر و البته نکاتی درباره این کشور با شما خواهیم بود. با ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سفر خود را به این کشور دیدنی آغاز کنید. خواندن این مقاله زمان کوتاهی از شما خواهد گرفت اما اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

سفر به هلند

چگونه سفر به هلند را آغاز کنیم؟

برای این که سفر به هلند را آغاز کنید بهتر است که همین حالا اقدام کنید. از این سفر نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه در تمام عمر سفری بهتر از این را نخواهید داشت. برای این که سفر به هلند را آغاز کنید ابتدا باید تصمیم بگیرید که در تور هلند شرکت کنید و یا این که به تنهایی سفر خود را آغاز کنید.

اگر بخواهید در تور هلند شرکت کنید کارها برای شما آسان تر خواهد شد. به این ترتیب دیگر نمی خواهد بسیاری از کارها را به طور شخصی انجام دهید و آن ها را به افرادی که کارگزار تور هستند می سپارید. با شرکت در تور هلند می توانید از امکانات بی نظیری استفاده کنید.

اگر بخواهید به صورت شخصی برای سفر به هلند اقدام کنید اولین گام اخذ وقت سفارت هلند است. این وقت را باید اخذ کنید تا درخواست اخذ ویزای شینگن هلند را به سفارت اعلام کنید. سفارت مدارکی را از شما درخواست می کند تا مطمئن شود قصد شما سفر توریستی به این کشور است.

پس از اخذ ویزای شینگن هلند می توانید اقدام به رزرو هتل و بلیط هواپیما کنید. دقت داشته باشید که هتل خود را تنها در یک شهر رزرو نکنید. اگر می توانید ده روز را در هلند بگذرانید حداقل در دو شهر هتل رزرو کنید تا بتوانید از تمام جاذبه های این کشور دیدن کنید.

 آمستردام را در اولویت قرار دهید زیرا بیشترین جاذبه های هلند در این شهر واقع شده است. البته این حقیقت تنها درباره هلند صادق نیست و در تمام کشورهای جهان برترین جاذبه ها در پایتخت قرار دارند. دقت داشته باشید که در سفر به هلند از هتل خارج شوید! زیرا هتل های این کشور به قدری زیبا و راحت هستند که ممکن است خروج از آن ها را فراموش کنید.

سفر به هلند

هزینه های سفر به هلند چقدر است؟

مهم ترین بخش هر سفری قطعاً هزینه های آن سفر است. هزینه های سفر به هلند هم مانند هزینه های سفر به هر کشور دیگری تقریبا زیاد است. در سفر به هلند در صورتی که در تور شرکت کنید، هزینه ها کاملا مشخص است و می توان برای سفر اقدام کرد.

هر چه امکانات تور بیشتر باشد، هزینه سفر نیز بیشتر خواهد بود. یکی از مهم ترین نکات تأثیر گذار بر روی قیمت تورها قیمت رزرو هتل است. هر چه هتلی که رزرو می کنید امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت تور نیز بیشتر خواهد بود. البته بر عکس این موضوع نیز صادق است.

اگر بخواهید به صورت شخصی سفر خود را به این کشور آغاز کنید باید هزینه های سفارت، اخذ ویزا، ترجمه مدارک و … را به تنهایی پرداخت کنید. این خدمات به روی تور هلند می باشد اما هزینه آن ها از متقاضیان اخذ می شود. تا این جای داستان هزینه ها یکسان است.

رزرو هتل را می توانید به اختیار خود و با توجه به قیمت ها و شرایط انجام دهید. رزرو بلیط هواپیما هم شامل این نکته می شود. البته در نظر داشته باشید که در تعطیلات و ایام خاص کلیه قیمت ها افزایش می یابد و این افزایش قیمت بر روی هتل و بلیط هواپیما نیز تأثیر گذار است.

البته در کنار این هزینه هایی که گفته شد هزینه هایی مانند صرف غذا، ترانسفر شهری، ورودی برخی از موزه ها و … هم باید پرداخت شود. این هزینه ها در هلند نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مناسب است و می توانید سفر خوبی را در هلند داشته باشید.

سفر به هلند

شهرهای دیدنی هلند؛ آمستردام تا لاهه

از آمستردام تا لاهه در تمام شهرهای کشور هلند شاهد کانال های زیبایی هستید که به سبز بودن هر چه بیشتر این شهرها کمک می کند. این کانال ها از قرن هفدهم و حتی قبل تر تا کنون از میان دل این کشور عبور می کنند و شاید همین سبب شده تا هلند به عنوان اولین کشور صادر کننده گل در جهان شناخته شود.

  1. آمستردام

اگر بخواهیم نام زیباترین شهر کشور هلند را به زبان بیاوریم بی شک باید به آمستردام اشاره کنیم. آمستردام یک یاز شهرهای تاریخی و زیبای اروپا است که در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. دراین شهر می توانید به نظاره کانال های آبی و ساختمان های بلند و زیبای آن بنشینید.

  1. بروک

اگر علاقه مند به بازدید از یک روستای بی نظیر و دیدنی هستید می توانید به بروک سفر کنید. این روستای دیدنی با دشت های سرسیز و زیبا و خانه های رنگارنگ و دیدنی که در اطراف یک کلیسا ساخته شده اند؛ منظره ای بی نظیر را پدید آورده اند.

  1. دلفت

یکی دیگر از شهرهای زیبای کشور هلند است که دارای آثار هنری برجسته و بسیار زیبایی است. در این شهر می توانید برج بلند هفتاد و پنج متری بی نظیری را شاهد باشید. ورمیر نقاش بزرگ در این شهر دیدنی زندگی می کرده و همین امر سبب وجود این آثار زیبا در دل این شهر است.

  1. گیتورون

روستا که نمی توان گفت از دیگر بهشت های کوچک هلند می توان به گیتورون اشاره کرد. این بهشت کوچک و سرسبز با گل های زیبا، کانال آبی، خانه هایی با سقف شیروانی و هوایی بسیار پاکیزه میزبان شما خواهد بود. شاید در سفر به این روستا تفاوت خواب و بیداری را متوجه نشوید و تشخیص این امر برای شما دشوار باشید زیرا این روستا بی نظیر است.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید