قیمت تور کشتی کروز دبی
قیمت تور کشتی کروز دبی

قیمت تور کشتی کروز دبی

قیمت تور کشتی کروز دبی یکی از موارد مورد نظر افرادی هست که قصد سفر با کشتی کروز دبی را دارند. بدون شک تجربه ی تماشای آب های نیلگون خلیج فارس و شهر دبی با آسمان خراش های مدرن و بلندش بر فراز یک کشتی مجلل، ایده آلِ هر گردشگر و مسافری است. می توان گفت در میان شهر های خاور میانه دبی توریست پذیر ترین شهر به شمار می رود. این شهر که تمامی تمرکز خود را روی جذب گردشگر گذاشته، سال هاست که در این زمینه پیشرفت موفقیت آمیزی کسب می نماید.

مراکز خرید دبی که هیچ موقع از سال تعطیلی ندارند و همواره پذیرای خریداران هستند، می توانند از مهم ترین دلایل سفر به این شهر باشند. دبی مملو از مراکز خرید کوچک و بزرگ است. به طوری که هر چقدر هم در دبی اقامت داشته باشید باز هم برای دیدن کردن از همه ی آن ها وقت کم می آورید. این مراکز خرید تنها به منظور فروش محصولات طراحی نشده اند.

بلکه شامل تعداد زیادی مراکز و بخش های فرهنگی و تفریحی نیز می باشند. به طوری که از طرفی مسافران را با فرهنگ و نحوه ی زندگی عرب آشنا می کنند و از طرفی دیگر با هدف سرگرم کردن مردم مشغول به کار هستند. از بخش های تفریحی این پاساژ ها می توان به آکواریوم بزرگ و زمین اسکیت دبی مال اشاره کرد. علاوه بر مراکز خرید، سواحل همیشه آفتابی و تمیز دبی با شن های سفید و جادویی اش می تواند روز ها شما را در این شهر نگه دارد. پارک های آبی واقع در دبی تفریحی بسیار هیجان انگیز به شمار می روند و در نوع خود کم نظیر هستند. گذشته از این ها هتل های دبی در زمره ی مجلل ترین هتل های دنیا قرار دارند. اما باز هم به پای کشتی کروز نمی رسند.

 

تور کشتی کروز دبی به چه صورت انجام می گیرد؟

کشتی کروز کشتی هایی بزرگ با ظرفیت هزاران مسافر هستند که تمامی امکانات رفاهی را شامل می شوند و در حقیقت نوعی هتل متحرک به شمار می روند. البته هتلی از نوع بسیار مجلل آن! در این نوع تور ها مسافران شب ها را در کشتی اقامت دارند و روز ها را در ساحل یا سایر مناطق توریستی شهر به سر می برند. بسته به نوع تور در طول سفر ممکن است علاوه بر دبی از سایر بنادر همچون بنادر ابوظبی، مسقط، خورالمکان و بنی یاس دیدن کنید و در طول این بازدید ها، تفریحاتی از جمله ماهیگیری و غواصی را تجربه نمایید.

 

امکانات رفاهی کشتی کروز دبی

این نوع کشتی ها همه نوع امکان رفاهی را برای مسافران فراهم نموده اند. از سوئیت های زیبا و راحت گرفته تا چندین و چند رستوران، بار و کافه که غذا ها، نوشیدنی ها و دسر های خود را به طور رایگان برای مسافران سرو می کنند. مراکز ماساژ، سالن های نمایش، سالن های ورزشی بسیار لوکس و استخر های رو باز از دیگر امکانات این کشتی ها هستند. علاوه بر آن تماشای مناظر با شکوه اطراف از فراز کشتی کروز، لذتی تمام نشدنی است که شاید تمامی امکانات دیگر را تحت شعاع قرار دهد. سایر امکانات تفریحی هم در این کشتی ها موجود هستند. برای مثال می توان به اجرای زنده ی موسیقی، حرکات نمایشی و برنامه های رصد آسمان شب اشاره کرد.

 

قیمت تور کشتی کروز دبی

برای فهمیدن حدود قیمت تور کشتی کروز دبی باید بدانید که این نوع کشتی ها فقط مختص افراد مرفه نیست. بلکه با طیف وسیعی از امکانات که به مسافران ارائه می دهد، می تواند پذیرای طیف گسترده ای از مردم با طبقات اجتماعی متفاوت باشد. عواملی تعیین کننده ی هزینه ی سفر شما با تور کشتی کروز یونان خواهند بود که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم.

  • نوع سوئیت: کشتی کروز دارای انواع سوئیت ها است. برای مثال برخی اتاق ها دارای پنجره و حتی بالکن هستند و به همین منظور گران تر می باشند؛ در حالی که برخی دیگر (اتاق های وسطی کشتی) از این امکانات بهره مند نیستند و به نسبت مقرون به صرفه تر می باشند. سایز اتاق و تعداد تخت های آن هم در قیمت تاثیر به سزایی دارند. طبیعتا هر چه تعداد تخت ها بیشتر شود، قیمت بالا تر می رود. البته نوع تخت ها هم فاکتور موثر دیگری است. اتاق های دارای کاناپه های تخت شو و یا تخت های دیواری، از قیمت کم تری نسبت به سایرین برخوردارند.
  • غذا: همان طور که پیش تر ذکر شد، غذای رستوران ها و کافی شاپ های کشتی به جز تعداد محدودی از آن ها رایگان هستند. البته وعده های غذایی در رستوران ها در ساعات خاصی سرو می شوند و در صورتی که در آن ساعات در رستوران حاضر نشوید، خود مجبور به خرید غذا از رستوران های داخل خشکی هستید.
  • تور های خارجی: در صورتی که بخواهید در برنامه های دیگری که تور شامل آن های نمی شود شرکت کنید، باید هزینه ی آن ها را جدا گانه و در محل بپردازید. البته با توجه به زمان اندک و تفریحات بیشماری که برایتان در نظر گرفته می شود، احتمالا تمایلی هم به انجام این کار نخواهید داشت.
  • طول سفر: تعداد شب هایی که سفرتان به طول می انجامد، در هزینه ی سفر تاثیر دارد. امروزه با توجه به تعدد آژانس های مسافرتی که این نوع تور را برگزار می کنند، انواع تور ها با تعداد شب های متفاوت از سه شب تا هفت شب و بیشتر موجود می باشند.
  • زمان سفر: فصلی که در آن سفر می کنید تاثیر چشمگیری در هزینه ی سفرتان خواهد داشت. فصل زمستان از سایر فصول پرطرفدار تر و در نتیجه گران تر است. زیرا از سویی گرمای هوا مطبوع و قابل تحمل است و از سویی دیگر جشنواره ی خرید دبی، که یکی از بزرگ ترین جشنواره های خرید دنیاست، در این فصل (یعنی از ماه ژانویه) برگزار می شود. این فصل به تناسب شلوغ تر از سایر فصول است. پس اگر قصد دارید هزینه ی کم تری کنید و تمایلی هم به شلوغی زیاد ندارید، فصل تابستان برایتان مناسب تر خواهد بود. در فصل تابستان با توجه به این که تعداد مسافران کم تر است، حراج های زیادی هم در دبی بر پا می شود تا گردشگران بیشتری را به بازدید از این شهر ترغیب کند.

با در نظر گرفتن موارد بالا خواهید توانست با انتخاب مناسب ترین گزینه برای تور خود، هزینه های خود را در این سفر مدیریت نمایید.

 

برای اطلاع از قیمت تور کشتی کروز دبی و خرید تور کشتی کروز دبی با ما تماس بگیرید

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید