امکانات کشتی کروز

انواع غذا در کشتی های کروز

کشتی های کروز دارای چند مدل رستوران می باشند تا همه افراد را از نظر سلیقه غذایی راضی نگه دارند. این غذاها در تنوع و رنگ های مختلف ارائه می شوند.

رستوران های این کشتی ها دارای غذاهای سنتی و فست فود با تنوع بالا می باشد تا هر سلیقه ای را بتواند راضی نگه دارد. البته مسیر این کشتی ها نیز مهم است.

کشتی های کروز در دریای خلیج فارس و یا کشتی کیش دارای تنوع غذایی کمتری می باشد اما کشتی کروز مسیر اروپا بهترین امکانات کشتی کروز را شامل می شود.

غذاهایی که در این کشتی ها طبخ می شود شامل غذاهای دریایی، ایتالیایی، سنتی، عربی، ایرانی، ترکیه ای و … می شود.

در این رستوران ها انواع منوی کافه همراه با برترین دسرها ارائه می شود تا مسافران تمام مدتی که در این کشتی ها به سر می برند دچار هیچ کمبودی نشوند.

البته در این کشتی ها بوفه هایی نیز برای میان وعده و تنقلات در نظر گرفته می شود تا در بین وعده های غذایی هم از مسافران به خوبی پذیرایی شود.

از لذیذترین غذاهایی که در این کشتی ها سرو می شود می توان به منوی ایتالیایی که شامل انواع پیتزا می شود و منوی غذاهای دریایی اشاره کرد.

امکانات کشتی کروز

 

 

چگونه در کشتی های کروز سرگرم شویم؟

همان طور که می دانید برای مسیرهای مختلف بازه های زمانی متفاوتی را مسافران در این کشتی ها سپری می کنند که با توجه به مسیر این بازه های زمانی تغییر می کند.

در صورتی که مسیر این کشتی ها کشورهای اروپایی باشد زمانی صرف شده در این کشتی ها بیش از سایر مسیرها است به همین جهت مسافران باید سرگرم شوند.

از جمله جاذبه هایی که در این کشتی ها برای تفریح و سرگرمی مسافران قرار داده شده است می توان به اتاق بازی، اتاق نمایش فیلم و … اشاره کرد.

یکی از جاذبه های این کشتی ها اتاق بازی آن می باشد که در این اتاق کلیه افراد با هر سن و سلیقه ای سرگرم خواهند شد و از بازی لذت می برند.

از دیگر جاذبه ها می توان به اتاق پخش فیلم اشاره کرد که مانند سینما مسافران را به دیدن فیلم های جذاب و متنوع دعوت می کند.

ناگفته نماند که برخی از مسافران تنها از حضور در کشتی و آرامش و فضای بسیار مناسب این کشتی ها لذت می برند و تنها به تماشای غروب خورشید از روی عرشه کشتی همراه به شنیدن موسیقی زنده راضی می شوند.

وجود کلاب در این کشتی ها و البته اجرای نمایش های زنده از دیگر امکانات کشتی کروز است که در این کشتی ها به مسافران عرضه می شود.

انواع اتاق در کشتی کروز چگونه است؟

اتاق ها یا کابین هایی که به مسافران اختصاص داده می شود مناسب با هزینه ای که شخص پرداخت کرده است، می باشد. این اتاق از قبل توسط مسافر انتخاب شده است.

اتاق هایی که دارای امکانات بیشتر می باشند و در عرشه کشتی واقع شده اند قیمت بیشتری را خواهند داشت و به اصطلاح لوکس تر هستند.

در نظر داشته باشید به محض این که وارد کشتی شدید اتاق خود را چک کنید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید زیرا اگر نقص را در ابتدای امر به کارکنان کشتی اعلام کنید به نفع شما خواهد بود.

چه نکاتی را هنگام شرکت در تور کشتی کروز باید رعایت کرد؟

در سفر با کشتی های کروز دقت داشته باشید که با کارکنان این کشتی ها ارتباط برقرار کنید زیرا آن ها کوهی از تجربه هستند و روابط عمومی قوی نیز دارند.

نکته دیگری که باید بدانید درباره این است که هنگام ورود به این کشتی ها سعی کنید گوشه ای دنج و ساکت برای خود بیابید تا زمانی که می خواستید بتوانید به آن جا بروید.

از دیگر نکات می توان به این اشاره کرد که بهتر است تا از آسانسورهای این کشتی ها استفاده نکنید تا سریع تر بتوانید به طبقات دیگر برسید.

البته فایده دیگر عدم استفاده از آسانسور در حفظ زیبایی اندام مخصوصا پس از خورد غذاهای لذیذ رستورانی این کشتی ها می باشد.

این که در این کشتی ها برنامه ریزی کنید بسیار مناسب است زیرا زمان را از دست نمی دهید و در تمام مدت می توانید از همه جاذبه ها استفاده کنید.

در ضمن یادتان باشد که شب ها زود بخوابید تا صبح ها زودتر بیدار شوید که بتوانید از دیدنی ها لذت ببرید هنگام رسیدن به مقصدهای مختلف استفاده ی لازم را بکنید.

چگونه در تور کشتی کروز شرکت کنیم؟

برای شرکت در تورهای کشتی کروز کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت تور کشتی تماس بگیرید.

مشاورین ما این جا هستند تا شما را برای شرکت در بهترین تور ممکن متناسب با شرایط شما راهنمایی کنند. تورهای مختلف امکانات کشتی کروز متفاوتی نیز دارد.

به عنوان مثال تور کشتی کروز اروپا به مسافران این امکان را می دهد تا به کشورهای اروپایی مختلف سفر کنند و از جاذبه های آن لذت ببرند و این هم از امکانات کشتی کروز محسوب می شود.

تور کشتی کروز خلیج فارس هم کشورهای همسایه را مورد بازدید قرار می دهد که البته با توجه به آب و هوا باید به انتخاب این تورها اقدام کرد.

به عنوان مثال تور کشتی های کروز اروپایی در فصل تابستان کشورهای سردسیر را مورد هدف گردشگری قرار می دهد در صورتی که در فصل زمستان برعکس است.

این که شما چه میخواهید نیز بسیار مهم است. اما دقت داشته باشید که در ایام تعطیلات مانند تابستان یا نوروز متقاضی زیاد می شود و در نتیجه تورها سریعتر از گذشته تکمیل می شوند.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید