تور کشتی کروز از استانبول
تور کشتی کروز از استانبول

تور کشتی کروز از استانبول

تور کشتی کروز از استانبول یکی از تفریحات به یادماندنی است. اگر قصد یک گردش و سفر رویایی را دارید، کشتی کروز یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تنها تصور کنید بر روی دریای زیبای سیاه و مرمره در کشتی ای مجلل با انواع تفریحات جذاب هستید. کسانی که تا کنون چنین تجربه ای را داشته اند همیشه دوست دارند بارها و بارها دوباره آنرا تکرار کنند. اگر تا به حال از این تفریح به یادماندنی استفاده نکرده اید، آن را در برنامه های آینده خود قرار دهید. در این مطلب قصد داریم شما را با تور کشتی کروز از استانبول آشنا سازیم.

تور کشتی کروز از استانبول پایتخت زیبا و دیدنی ترکیه آغاز می شود. ترکیه با جاذبه های گردشگری فراوان به مقصدی رویایی برای مردم کشورهای سراسر جهان شده است. شاید بتوان این گونه گفت که زیباترین شهر ترکیه نیز استانبول است. وجود تورهای مختلف کشتی کروز که از استانبول به حرکت در می آیند، آنرا بدل به جاذبه ای بسیار مفرح کرده است. هزینه های سفر به ترکیه و تورهای کشتی کروز استانبول نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. همین موضوع باعث شده است تور های کشتی کروز طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورد.

تفریحات و جاذبه های کشتی کروز از استانبول

تفحریحات و جاذبه های کشتی کروز از استانبول بسیار گسترده و به یاد ماندنی هستند. تفریحاتی همچون دیسکو و موسیقی زنده در کشتی لوکس و مدرن، عبور از تنگه باریکی که دریای سیاه و مرمره را به هم وصل می کند، بازدید از کاخ های سنگنی زیبا، کاخ ها و ویلا ها، پارتی های کف و تفریحات جذاب دیگر روی عرشه کشتی تنها بخشی از این تجربه به یاد ماندنی هستند. بخشی از این تفریحات هم مربوط به غذاهای رنگارنگ و خوشمزه ای است که در کشتی کروز تجربه خواهید کرد. انواع فینگر فودها، کباب ها، غذاهای دریایی و ترکی به همراه نوشیدنی های رنگارنگ دل هر گردشگری را به وسوسه می اندازد.

سواحل و جزایر زیبا و دیدنی استانبول

ساحل بورک:

این ساحل زیبا و دیدنی در کنار دریای سیاه می باشد. آبهای آبی دریا در کنار ساحل شنی زیبای آن چشم هر بیننده ای را محصور خود می کند. در قسمت های بسیار زیادی از این ساحل، عمق آب بسیار کم است. این موضوع باعث شده است که این منطقه برای شنا محیط بسیار مناسب باشد. از تفحریحاتی که در این ساحل زیبا می توانید از آنها استفاده کنید: والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، موج سواری، کایت سواری و شنا را می توان نام برد.

جزایر آدالار:

جزایری بکر و دوست داشتنی! در این جزایر از وسایل نقلیه دودزا مانند ماشین و موتور خبری نیست. بلکه به جای آن می توانید از کالسکه های بسیار زیبا برای جابه جایی استفاده کنید. این جزایر از 9 جزیره بسیار کوچک تشکیل شده اند و فاصله آنها تا بندر استانبول بسیار کوتاه است. در برخی از این جزایر هتل های بسیار لوکس و زیبایی وجود دارد که می توانید در آنها اقامت داشته باشید. اگر محیطی طبیعی، شنا در ساحل، مشاهده آثار تاریخی و تفریحاتی این چنینی را دوست دارید، دیدن این جزایر را حتما در برنامه خود بگنجانید.

ساحل دالیا:

ساحلی بسیار کوچک، اما بسیار محبوب در میان گردشگران است. این ساحل نیز با استانبول فاصله ای بسیار کوتاه دارد. از تفریحاتی که در این ساحل برای شما در دسترس است می توان به شنا، پیاده روی، آفتاب گرفتن و غذا خوردن در کافه ها و رستوران های آن اشاره کرد.

ساحل طلایی:

همانطور که از نام این ساحل پیداست، محلی بسیار زیبا را باید انتظار داشته باشید. این ساحل نیز فاصله بسیار کوتاهی با استانبول دارد. اگر به دنبال خرید در سفر هستید، مغازه هایی که در این ساحل مشاهده می کنید، محل بسیار مناسبی برای این موضوع است. از امکاناتی که در این ساحل زیبا وجود دارد می توان به رستوران ها، کافه ها، کلبه های ساحلی چوبی، لذت خرید، آفتاب گرفتن و شنا در دریا اشاره کرد.

ساحل نان استاپ:

ساحلی شنی و مناسب برای حمام آفتاب! اگر قصد بازدید از این ساحل را دارید بهترین زمان آن تابستان است. در تابستان این ساحل یک محیط بسیار رویایی برای شما خواهد بود. تفریحاتی مانند شنا، موج سواری، کایت سواری، حمام آفتاب، کنسرت، بازی های ساحلی و میهمانی های این منطقه انتظار شما گردشگران را می کشند.

از دیگر سواحل استانبول می توان به ساحل زیبای سولار، ساحل فلوریا، ساحل سوما، ساحل شیله آکوا اشاره کرد.

زمان تور کشتی کروز از استانبول

زمان تور کشتی های کروز معمولا از هفت شب آغاز می شود. با توجه به نوع تفریحات و جاذبه هایی که این کشتی ها دارند، بهترین زمان آن 7 عصر الی 1 بامداد است. این زمان بسته به تور انتخابی شما ممکن است زودتر و یا دیرتر از این ساعت باشد. برنامه این تورها معمولا بدین صورت است که در طول روز بازدید های مسافران از قلعه ها، سواحل، جزایر و ویلاها صورت می گیرد و عصر ها به کشتی باز می گردند. پس از بازگشت به کشتی برنامه های تفریحی آن آغاز می شود و در میان این برنامه ها می توانید شام بسیار مفصلی را هم نوش جان کنید.

برنامه سفر تور کشتی کروز از استانبول

برنامه سفر تور کشتی های کروز از استانبول معمولا بین 5 الی 7 روز می باشند. بسته به آژانس گردشگری و یا توری که انتخاب می کنید تعداد روزها ممکن است کمتر و یا بیشتر باشند. اگر قصد دارید سفری به یاد ماندنی داشته باشید، باید حتما از آژانس ها و تورهای معتبر بلیت خودتان را سفارش دهید.

هزینه تور کشتی کروز از استانبول

هزینه تور کشتی کروز از استانبول بسته به نوع سفر، تعداد روز ها و امکاناتی که درخواست می کنید متفاوت می باشد. لذا توجه کنید برای انتخاب تور کشتی کروز حتما هزینه را با این موارد بررسی کنید. همچنین در برخی از زمانهای سال با توجه به کم شدن مسافران، هزینه این تورها کاهش پیدا می کنند. پس اگر قیمت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانید این زمان ها را برای سفر انتخاب کنید. البته به صورت کلی در نظر داشته باشید تور کشتی کروز یک سفر مجلل و لاکچری است و هزینه های آن به نسبت ممکن است کمی بالاتر از تورهای دیگر به نظر برسد.

بهترین زمان تور کشتی کروز از استانبول

بهترین زمان برای تور کشتی های کروز استانبول از اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد. بیشتر این تفریحات را می توانید در این موقع از سال استفاده کنید. برای همین اگر قصد دارید برای تعطیلات، ماه عسل و یا ریلکسیشن از تور کشتی کروز استانبول استفاده کنید، این دوره زمانی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

جهت اطلاع از تور کشتی کروز از استانبول با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه

لیلا
8 جولای 2019
لطفا قیمت این تو رو بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید