سفری مهیج با تور کشتی کروز دور دنیا

چگونه در تور کشتی کروز دور دنیا شرکت کنیم؟

با تور کشتی کروز دور دنیا می توانید به تمام مقصدهای مشخص شده در این تور سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید. در ادامه به مقصدهایی که این تور مورد بازدید قرار می دهد اشاره خواهیم کرد. این تور طی بیست روز انجام می شود و مسافران می توانند در این مدت از جاذبه های این سفر لذت ببرند.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که برای شرکت در این تور باید ویزای یکی از کشورهای مقصد و یا تعدادی از آن ها را داشته باشید. برای سفر به کشور های اروپایی به خصوص کشورهای حوزه شینگن باید ویزای شینگن یکی از این کشورهای مقصد را داشته باشید.

تور کشتی کروز دور دنیا به شما این امکان را می دهد تا به کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا، برزیل، مراکش و … می رود و می توانید در تمام این کشورها به گشت و گذار بپردازید. با تور کشتی کروز دور دنیا به راحتی می توانید از تمام جاذبه های این کشورها دیدن کنید و لذت ببرید.

برای این که ویزای شینگن یکی از این کشورها را اخذ کنید باید حداقل سه ماه قبل اقدام کنید تا بتوانید به موقع برای سفر اقدام نمایید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای شینگن اخذ کنید و سفر خود را آغاز کنید. نشان دادن برگه هایی مبنی بر شرکت در تور تأثیر مثبتی بر روند پرونده و اخذ ویزای شینگن شما خواهد داشت.

برای شرکت در این تور و اخذ ویزای شینگن کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti تماس بگیرید. مشاورین ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی می کنند تا موفق به شرکت در این تور و اخذ وقت سفارت شوید. فراموش نکنید که برای شرکت در این تور باید ویزای کشورهای مقصد را نیز داشته باشید.

تور کشتی کروز دور دنیا

امکانات تور کشتی کروز دور دنیا چیست؟

تور کشتی کروز امکانات زیادی دارد که شما می توانید با استفاده از این امکانات سفری لذت بخش را برای خود و همراهانتان رقم زنید. با این تور می توانید دور دنیا را بگردید و از تمام این جاذبه های بی نظیر غرق در لذت شوید. فراموش نکنید که تور کشتی کروز دور دنیا تنها بیست روز از زمان شما را می گیرد.

این امکانات شامل وجود رستوران در سه نوع مختلف، طبخ انواع غذاهای لذیذ، اتاق بازی، اتاق هایی به عنوان کلاب های شبانه و غیره می باشد. از دیگر امکانات این تورها می توان به سینما و کافی شاپ ها اشاره کرد. در این تورها می توانید از برترین امکانات استفاده کنید.

تور کشتی کروز دور دنیا

مقاصد گردشگری تور کشتی کروز دور دنیا

بیست روز می توانید در سفر باشید و از جاذبه های بی نظیر کشورهای مختلف دیدن کنید. ایتالیا که یکی از مقصد های پربازدید این تور است دارای جاذبه های بی نظیری است. از شهرهای ونیز، میلان، رم، پیزا و .. دیدن کنید. این شهرها از برترین و زیباترین شهرهای جهان هستند.

شهر ونیز به عنوان الماس شهرهای روی آب است و با تورهای زمینی، دریایی و هوایی مورد بازدید قرار می گیرد. در ایتالیا میان این همه جاذبه بی نظیر چشیدن غذاهای لذیذ و معرکه ایتالیا را فراموش نکنید. غذاهای ایتالیا با برترین طعم ها و مزه ها در برابر شما هستند تا این مزه های بی نظیر را بچشید.

از دیگر مقصدهای گردشگری می توان به کشور دیدنی برزیل اشاره کرد. این کشور دیدنی و زیبا درست در آمریکای جنوبی واقع شده است. اگر بخواهیم به بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی اشاره کنیم باید نامی از برزیل را در میان بیاوریم.پایتخت این کشور دیدنی و زیبا شهر برازیلیا است.

این کشور دارای طبیعتی سبز است و گونه های جانوری مختلفی را در دل خود جای داده است. در سفر به کشور برزیل کمابیش با فرهنگ مردم پرتغال نیز آشنا خواهید شد. این دو کشور تأثیر به سزایی بر روی زبان و فرهنگ یکدیگر داشته اند. در سفر به برزیل همراه داشتن لباس های خنک و عینک آفتابی خود را فراموش نکنید؛ دمای هوا در این کشور نسبتاً رو به گرما است.

تور کشتی کروز دور دنیا

قیمت شرکت در تور کروز دور دنیا چقدر است؟

قیمت تور کشتی کروز دور دنیا با توجه به امکانات و شرایط متفاوت است. این هزینه نسبت به اتاقی که در کشتی انتخاب می کنید نیز فرق می کند. کمترین هزینه ای که می توانید پرداخت کنید برای کودکان است. درصورتی که کودک شما زیر دوازده سال سن داشته باشد کمترین هزینه ممکن از شما درخواست می شود.

اگر برای فردی بالغ بخواهید این هزینه با توجه به شرایط بیشتر خواهد شد. در صورتی که یک سوئیت دو تخته بخواهید هزینه بیش از سوئیت یک تخته خواهد بود. برخی از اتاق ها در بهترین نقطه کشتی واقع شده اند و برای رزرو آن ها باید هزینه زیادی را بپردازید.

سفر با کشتی کروز یکی از پرهزینه ترین سفرهایی است که می توانید داشته باشید. این سفر یکی از لوکس ترین و بی نظیر ترین سفرهایی است که می توانید داشته باشید. برای این که در این سفر شرکت کنید کافی است تا با ما همراه شوید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید