تور کشتی کروز ترکیه
تور کشتی کروز ترکیه

تور کشتی کروز ترکیه

تورکشتی کروز ترکیه ، سفری رویایی و مجلل را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر شما هم از طرفداران مسافرت های دریایی و گردشی هستید، با ما همراه باشید. با توجه به اینکه هر ساله ایرانیان بسیاری به کشور ترکیه سفر می کنند، تور های کشتی کروز این کشور طرفداران ایرانی بسیار زیادی  پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تور کشتی کروز ترکیه بیشتر معرفی کنیم.

گردشگری در کشور ترکیه

گردشگری به صنعت اول کشور ترکیه بدل شده است. این کشور زیبا با موقعیت جغرافیایی ویژه خود توانسته است به یکی از مراکز توریستی جهان بدل شود. دیدنی های دیدنی ترکیه تنها شامل جاذبه های طبیعی آن نمی شود، بلکه  بخش بسیار گسترده ای از آن مربوط به آثار تاریخی این کشور می باشد. سالیانه میلیون ها نفر ترکیه را به عنوان مقصد گردشی خود انتخاب می کنند. وجود گردشگران مختلف در این کشور، امکانات مسافرتی و تفریحی گسترده ای را فراهم آورده است. هتل ها، وسایل حمل و نقل، رستوران ها، فروشگاه ها و انواع تفریحات مختلف را می توان در این کشور به وفور یافت.

در سالیان گذشته مسئولین این کشور سرمایه گذاری های فراوانی برای توریسم و گردشگری انجام داده اند و آنرا بدل به قطب گردشی خاورمیانه کرده اند. هر ساله هزاران نفر از ایران برای سفر کشور ترکیه را انتخاب می کنند.

یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگر در این کشور شده است کشتی های کروز آن می باشند. نظر سنجی های معتبر نشان می دهد، تور های کشتی کروز جزو محبوب ترین تفریحات گردشگرانی است که به ترکیه می روند.

امکانات و تفریحات کشتی های کروز ترکیه

با توجه به توری که انتخاب می کنید ممکن است تفریحات و امکانات دریافتی شما تغییر داشته باشند. اما بسیاری از این موارد در بیشتر تورهای کشتی کروز کشور ترکیه همیشگی هستند. تفریحاتی همچون حمام آفتاب، شنا، موسیقی زنده، دیسکو، انواع نوشیدنی ها و غذاها، بازدید از مراکز خرید و دیدنی. اینها تنها بخشی از تفریحاتی است که شما در تور خود تجربه خواهید کرد. برخی تفریحات مانند کف پارتی نیز در چند وقت اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.  همچنین بسیاری از کشتی های کروز در طول روز در بنادر مختلف توقف دارند و می توانید به بازدید از جزیره های زیبای ترکیه بپردازید.

به علاوه بسیاری از این تورها شما را به بازدید از جزایر دیدنی یونان می برند. یونان با داشتن آبهای بسیار زیبا و جزایر دیدنی خود به محلی پر طرفدار در بین گردشگران بدل شده است.

از جمله بنادری که در میان گردشگران دارای محبوبت زیاد است می توان به کوشی آداسی اشاره کرد. اگر در جریان سفر خود به این منطقه سفر کردید هرگز دیدن جاذبه های آنرا فراموش نکنید. مکان هایی همچون غار کاراجا، غار سیرتلانینی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا، پارک ملی دلتای آیدین و پلاژهای آب گرم کوشی آداسی را حتما تجربه کنید. علاوه بر این مکان های دیدنی، وجود هتل های بسیار زیبا و مراکز خرید کوشی آداسی نیز از جاذبه های گردشگری این منطقه به حساب می آیند.

اما قطعا بهترین جایی که در ترکیه می توانید برای تور کشتی کروز استفاده کنید استانبول است. استانبول علاوه بر داشتن امکانات تفریحی پر است از مراکز خرید، هتل ها و رستوران های لوکس و دیدنی. می توانید انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را با بالاترین کیفیت در این شهر تجربه کنید.

به صورت کلی ترکیه مکان بسیا مناسبی برای گردشگران است. اگر می خواهید به همراه خانواده، دوستان و یا حتی به تنهایی سفری خیال انگیز را تجربه کنید، حتما تور های کشتی کروز ترکیه ای را امتحان کنید.

غذا در کشتی کروز ترکیه

قطعا در یک سفر سیاحتی و تور کشتی کروز ترکیه ، غذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به اینکه کشتی کروز یک نوع سفر مجلل به حساب می آید، لذا می توانید انتظار غذاها و نوشیدنی های با کیفیت را داشته باشید. ممکن است غذایی که برای شما سرو می شود بر اساس تور انتخابی متفاوت باشد. از جمله غذاهایی که در کشتی برای شما سرو می شود می توان به انواع غذاهای دریایی، فینگر فود ها، غذا های ترکیه ای، انواع کباب ها، فست فود ها و غذا های اروپایی اشاره کرد. علاوه بر این غذاها دسر، صبحانه، سالاد و میان وعده های بسیار متنوعی به مسافران عرضه می شود. نوشیندنی ها نیز به وفور در دسترس شما قرار خواهند داشت.

هزینه کشتی کروز ترکیه

تور های کشتی کروز از جمله تفریحات لوکس و پر هزینه به حساب می آیند. این موضوع چندان هم دور از انتظار نیست. بی شک یک سفر دریایی ویژه و با امکانات خاص، نمی تواند کم هزینه باشد. اما در ترکیه این هزینه آنقدر ها هم که فکرش را بکنید زیاد نمی باشد. وفور گردشگران در این کشور باعث شده است تا هزینه های مسافرتی به نسبت از نرخ های مناسبی برخوردار باشند. این هزینه بر اساس توری که شما انتخاب می کنید هم بسیار متفاوت است.

از جمله موارد دیگری که در قیمت تور کشتی کروز ترکیه تاثیر گذار است موضوع زمان سفر است. در ایامی که مسافران بیشتری در ترکیه هستند این هزینه معمولا بیشتر خواهد بود. پس اگر قیمت برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بهتر است زمانهایی  که ترکیه خلوت تر است را انتخاب کنید.

زمان حرکت کشتی کروز ترکیه

اگر شما هم قصد سفر با کشتی کروز از ترکیه را دارید، حتما به دنبال یافتن بهترین زمان آن هستید. بهترین زمان برای استفاده از کشتی کروز ترکیه اواخر بهار تا پایان تابستان می باشد. کشور ترکیه آب و هوایی نسبتا بارانی دارد و همین موضوع سبب می شود تا فصول گرم برای تفریحات دریایی مناسبتر باشند. علاوه بر این بسیاری از تفریحاتی که در کشتی ها کروز مورد استفاده قرار می گیرند در هوای گرم بسیار دلچسب تر هستند. تفریحاتی مانند شنا و حمام آفتاب برای فصول گرم مناسب می باشند. البته قطعا می دانید در این فصول ترافیک مسافرین بسیار بیشتر است.

بسیاری از تورهای کشتی کروز ترکیه از ماه های جلوتر پر می شوند و کمتر جایی برای افرادی که در لحظه آخر تصمیم به سفر می گیرند وجود دارد. البته برخی تورهای لحظه آخری نیز وجود دارند که معمولا انتخاب مسافر در این تورها بسیار محدود تر است.

جهت مشاوره تور کشتی کروز ترکیه با ما تماس بگیرید

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید