تور کشتی کروز بدون ویزا
تور کشتی کروز بدون ویزا

تور کشتی کروز بدون ویزا

سفر دریایی به اروپا بدون شک برای بسیاری از افراد یک آرزوی بزرگ تلقی می شود ولی عده ای از افراد به دنبال خرید تور کشتی کروز بدون ویزا هستند تا دردسرهای گرفتن ویزا را برای سفر با کشتی کروز نداشته باشند. دست یابی به هر آرزویی سختی های خاص خودش را دارد. یکی از دردسر های زمان‌بری که افراد برای مسافرت به بسیاری از کشورهای غیر ایرانی با آن مواجه می شوند اخذ ویزای آن کشور است. سفر به کشور های دیگر بدون ویزا امتیازی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. چرا که به عنوان مثال سفر به برخی از کشور های اروپایی نظیر یونان علاوه بر پرداخت هزینه ها، رزرو هتل و … سختی های مربوط به دریافت ویزای شینگن را نیز به همراه خواهد داشت. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بدون داشتن ویزا با یک تور فوق العاده عالی کشتی کروز، سفری به یاد ماندنی برای خود فراهم سازید.

سفر به کشورهای دیگر بدون ویزا

اخیرا برای راحتی بیشتر مسافران برخی از کشتی های کروز با دریافت مجوزهای خاصی این امکان را فراهم می کنند که  افراد بدون نیاز به ویزا سفر دریایی خود را انجام دهند. مسافران این کشتی ها می توانند در خشکی های مورد نظر خود توقف داشته برای چند ساعت از جاهای دیدنی آن بازدید به عمل آورده و در هنگام شب برای استراحت و خواب به کشتی خود باز گردند. به عنوان مثال برای سفر به کشور یونان با کشتی کروز، مسافران ایرانی می توانند ابتدا به کشور ترکیه رفته و سپس از آنجا با کشتی بدون نیاز به ویزای شینگن به مناطق دیدنی یونان سفر کنند و از جاذبه های گردشگری این کشور استفاده نمایند.

برای این منظور معمولا یک ویزای گروهی برای تمامی مسافران توسط برگزار کننده تور مهیا می گردد. پس دیگر قرار نیست تا شما دشواری های دریافت ویزا را تحمل نمایید. در این سفر داشتن گذرنامه و اوراق هویتی برای شما کفایت خواهد کرد. بنابراین بدون داشتن هیچ دردسری می توانید از امکانات کشتی و جذابیت های گردشگری مناطق مختلف جهان لذت ببرید.

کشورهای که بدون ویزا می توان به آنها سفر کرد

برای خرید تور کشتی کروز بدون ویزا بد نیست بدانید که برخی از کشورهای جهان این اجازه را به شما می دهند که بدون نیاز به ویزا به آنها سفر کنید. به طور مثال در قاره اروپا کشورهایی همانند گرجستان و کوزوو نیاز به روادید ندارند. همچنین مجمع الجزایر سوالبارد که در نروژ واقع شده است هم در این گروه قرار می گیرد. در قاره آسیا نیز کشورهای ترکیه، کردستان عراق، مالدیو، مالزی، عمان و سری لانکا نیاز به هیچ گونه ویزایی نداشته و می توانید به راحتی به این مکان ها سفر کنید. توجه داشته باشید که تورهای کشتی کروز شما را قادر می سازند تا به کشورهایی نظیر یونان که در حالت عادی برای ورود به خاکشان نیاز به ویزای شینگن دارند، بدون هیچ ویزایی سفر نمایید.

سفر با کشتی کروز

کشتی های عظیم الجثه کروز که دارای طبقات زیادی هستند به منظور آسایش و رفاه حال مسافران و ایجاد لحظات مفرح و شاد نزدیک به دو قرن است که ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این کشتی های بسیار لوکس و زیبا هستند و با امکانات بی شمار خود مورد استقبال مسافران سراسر نقاط جهان قرار گرفته اند. این کشتی ها به اندازه ای جذابیت گردشگری دارند که دیگر تنها به هدف جا به جایی از نقطه ای به نقطه ی دیگر کاربری نداشته و برای لذت بردن مسافران خود برنامه های تفریحی مختلفی در نظر گرفته اند. برنامه ی کلی تورهای سفر با کشتی کروز به این صورت است که مدتی از زمان سفر مسافران صرف استفاده از امکانات کشتی، خوشگذرانی و استراحت شده و باقی زمان در سرزمین‌های دیدنی مختلف به باز دید از جاذبه های توریستی آن منطقه سپری می گردد.

به این ترتیب مسافران می توانند از ناشناخته های مناطق مختلف مسیر دریایی خود دیدن کرده و با فرهنگ سرزمین های دیگر آشنا شوند. این اتفاق در فشرده ترین زمان ممکن و با هزینه ای به مراتب کمتری از سفرهای زمینی میسر می شود. همچنین باید در نظر گرفت که در تورهایی که نیاز به داشتن ویزا نیست، مهیا کردن مقدمات سفر برای شما بسیار آسان تر نیز خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تجربه ی سفر ماجراجویانه دریایی با این هتل های شناور فرصتی است تکرار نشدنی که خاطرات بسیار شیرینی را برای شما خواهد ساخت.

امکانات کشتی کروز

امکانات و خدماتی که در تور کشتی های کروز بدون ویزا ارائه می شوند، بی شک ستودنی است. رستوران های فضا باز در کنار رستوران ها و کافه های داخلی، بهترین غذاها و نوشیدنی ها را به مشتریان خود ارائه می دهند. معمولا در این کشتی ها بوتیک های بسیار شیکی نیز وجود دارد که می توانید سوغاتی مورد نظر خود را از آنها خریداری نمایید. سالن‌های سینما، تئاتر، موسیقی و همایش با معماری مدرن خود فضای بی نظیری را برای اجرای برنامه های گوناگون ایجاد کرده اند. سالن‌های ورزش، استخر و جکوزی نیز برای افرادی که از ورزش کردن لذت می برند در نظر گرفته شده اند. در برخی از کشتی ها برنامه های سرگرم کننده دیگری همچون سیرک نمایشی، رصد آسمان، موج سواری و انواع بازی های جذاب وجود دارد.

تور کشتی های کروز بدون ویزا دارای طبقات متعددی بوده که استراحت گاه مسافران در این طبقات تعبیه اند. البته علاوه بر استراحت گاه ها اتاق های مربوط به تاسیسات کشتی، رستوران ها، مهد کودک و … نیز داخل این طبقات به چشم می خورند. کابین ها و سوئیت ها از تهویه بسیار مطبوع، نورپردازی ماهرانه و معماری شیک و مدرن برخوردار هستند. حداقل تکان ممکن در این کشتی ها در کنار سکوت دریا و مکان مناسب استراحتی که برای مسافران فراهم شده دست در دست هم می دهند تا شما مدت ها پس از سفر خود نیز آرامش دلپذیری داشته باشید.

در صورت نیاز به خدماتی خاص یا پرسیدن سوالی که پاسخش را نمی دانید خجالت را کنار گذاشته و از خدمه کشتی درخواست کمک نمایید. مطمئن باشین خدمه خوش برخورد کشتی از هیچ کمکی به شما دریغ نخواهند کرد. مجموعه کاملی که تورهای کشتی کروز به مسافران خود ارائه می دهند در کنار لوکس بودن آن سبب شده تا بسیاری از افراد مشهور جهان همانند الیزابت تیلور و یا اما تورمن این نوع کشتی های تفریحی را برای سفر خود برگزینند. در آخر اینکه اگر اهل هیجان و تجربه اتفاق های خوب هستید هرگز این فرصت استثنایی را از دست نداده و بدون تحمل دردسرهای دریافت ویزا سفر دریایی خود را تجربه نمایید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید