همه چیز درباره سفر به یونان

چرا به یونان سفر کنیم؟

سفر به یونان یکی از بهترین تجربه های عمر شما خواهد بود. این کشور به قدری جاذبه های دیدنی دارد که می توانید هر روز خود را در یک جزیره از یونان بگذرانید. این کشور بی نظیر و دیدنی دارای تعداد زیادی جزیره است که حتی برخی از آن ها را اشخاص ثروتمند خریداری کرده اند.

در سفر به یونان حتما باید از جزایر آن دیدن کنید. این جزایر جاذبه های بی نظیری دارند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید بهترین و خاطره انگیزترین سفر عمر خود را در این شهر داشته باشید. یکی از برترین جزایری که باید در کشور یونان ببینید سانتورونی است.

این جزیره سفید رنگ بهترین مکان برای گذراندن اوقات ماه عسل است. ماه عسل خود را در این جزیره دیدنی بگذرانید که با ساختمان ها و هتل های سفید رنگ ساخته شده است. در هر گوشه از این جزیره می توانید تسلطی بر روی دریای مدیترانه داشته باشید.

شهر آتن را در سفر به یونان فراموش نکنید. شاید زمانی که نام آتن به گوشتان می خورد به یاد لباس های سفید و بلند یونانی ها با زیتون هایی که بر روی موهایشان قرار گرفته شده است، بیفتید. آتن پایتخت یونان است و برترین جاذبه های این کشور را در دل خود جای داده است.

از دیگر جاذبه های یونان می توان به میکونوس اشاره کرد. میکونوس هم از دیگر جزایر یونان است که لذت خرید و غذا خوردن در ساحل را به شما هدیه می دهد. این جزیره بسیار زیبا است و البته در سطح پایین تری از جزیره دیدنی سانتورینی قرار دارد. برای آغاز سفر به یونان با ما همراه باشید.

سفر به یونان

غذاهای خوشمزه در یونان چیست؟

  1. موساکا

یکی از غذاهای لذیذ در کشور یونان که نباید از خوردن آن منصرف شوید، موساکا است. این غذای بی نظیر از ترکیب گوشت چرخکرده، گوجه، بادمجان و … را با سس بشامل ترکیب می کنند. این غذای بی نظیر بسیار خوشمزه است و باب میل بسیاری از ایرانیان است.

  1. کوفته یونانی

این کوفته های کوچک طعم بی نظیری دارند. اگر علاقه مند به غذاهای گوشتی هستید، این کوفته ها شما را اغوا خواهند کرد. کوفته های یونانی همراه با گوشت و برنج طبخ می شوند. همراه این غذا می توانید از زیتون سیاه یونانی میل کنید.

  1. دلمه برگ مو

همان طور که اشاره کردیم غذاهای یونانی به ایرانیان بسیار نزدیک است. ممکن است تنها تفاوت این غذاها در طرز تهیه و برخی مواد درون غذا باشد. این غذا هم از ترکیب گوشت قرمز، گوشت مرغ، سبزی معطر و برنج تهیه می شود و در آخر داخل برگ در مو پیچیده می شود.

  1. کباب سوولاکی

از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای یونانی می توان به کباب سوولاکی اشاره کرد. این غذای لذیذ و خوش طعم جایگزین خوبی برای کباب است و می توانید آن را سفارش دهید. این غذا همراه با نعنا و ماست و خیار میل می شود. به جز گوشت گاو و بره گاهی هم در طبخ آن از گوشت مرغ استفاده می کنند.

  1. پای اسفناج

از دیگر غذاهای لذیذ یونان پای اسفناج است. این غذای لذیذ یکی از غذاهای مورد علاقه یونانی ها می باشد. زیرا یونانی ها علاقه خاص و ویژه ای به پای دارند. به این ترتیب می توانید از این غذای بی نظیر میل کنید و لذت ببرید.

  1. جیرو

از دیگر غذاهای گوشتی و کبابی می توان به جیرو اشاره کرد. این غذا شبیه به همان کباب ترکی یا دنر کباب است که طرفداران زیادی دارد.

سفر به یونان

مراکز خرید یونان چیست؟

یونان مراکز خرید زیاد و متنوعی دارد که می توانید برترین اجناس را با کمترین قیمت از این مراکز خریداری کنید. با خرید از این مراکز نه تنها می توانید از این ساختمان های مدرن و شیک دیدن کنید بلکه می توانید در فضایی دلچسب به خرید بپردازید.

فصل های مناسب برای خرید از این مراکز در تابستان و زمستان می باشد. با توجه به اینکه یونان آب و هوایی گرم و خشک دارد در فصل تابستان بیشتر مغازه های آن در تخفیف هستند و به همین دلیل می توانید بهترین خریدها را داشته باشید.

مرکز خرید آتنیان کپیتول، مرکز خرید آتن هارت، مترو مال ، میلنیوم مال ، استور آتیکا، اونیو و … از جمله این مراکز خرید هستند. بی شک در ورود به این مراکز خرید جذب ساختمان ها و سازه های بی نظیر آن ها خواهید شد. دقت داشته باشید که تمام پول خود را خرج نکنید!

سفر به یونان

چگونه سفر به یونان را آغاز کنیم؟

برای این که بتوانید به کشور یونان سفر کنید ابتدا باید وقت سفارت این کشور را اخذ کنید و پس از آن ویزای شینگن یونان را اخذ کنید. بدون اخذ ویزای یونان تنها با برخی از تور کشتی کروز یونان که نیاز به اخذ ویزا ندارد می توانید سفر خود را آغاز کنید و از سفر با تور کشتی کروز لذت ببرید.

در صورتی که ویزای این کشور را نداشته باشید نمی توانید سفر به یونان را آغاز کنید. با سفر به یونان به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید خود را به هر آنچه می خواهید برسانید. یونان یکی از کشورهای بی نظیر اروپایی است که سفر به آن کمی ساده تر از دیگر کشورهای اروپایی است.

پس از این که وقت سفارت یونان را اخذ کردید می توانید با کلیه مدارک به سفارت مراجعه کنید. سفارت مدارک را از شما دریافت می کند و بررسی آن ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. پس از این که مدارک را بررسی کرد پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنید. شما باید با در دست داشتن گذرنامه خود ویزای این کشور را دریافت کنید. پس از آن سفر به یونان را آغاز کنید و از سفر خود به این کشور دیدنی لذت ببرید.

البته در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد هم می توانید پس از دو تا چهار ماه با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزای شینگن بونان اقدام کنید. فراموش نکنید که اولین گام برای سفر به ویزا اخذ وقت سفارت است. با مشاورین مجرب تور کشتی همراه باشید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید