رزرو بلیط هواپیما

چرا با هواپیما سفر کنیم؟

در این مطلب قصد داریم تا به نکاتی درباره کلاس هواپیما و چگونگی رزرو بلیط هواپیما و … اشاره کنیم. با ما همراه باشید تا هر سؤالی که در این باره دارید پاسخ داده شود.

وقتی تصمیم به سفر می گیریم باید وسیله نقلیه ای که با آن می خواهیم به سفر برویم را نیز انتخاب کنیم. این وسیله با توجه به برنامه سفری ما می تواند انتخاب شود.

به عنوان مثال اگر قصد داشته باشیم که سفری خانوادگی برای گردش و تفریح برویم و مقصد خیلی دور نباشد بهترین گزینه اتومبیل شخصی خواهد بود.

اما اگر برای سفری کاری بخواهیم اقدام کنیم و یا مسافرتی که مقصد دور می باشد بهترین وسیله نقلیه که در اسرع وقت ما را به مقصد می رساند هواپیما است.

البته وسایل دیگری نیز مانند کشتی، قطار و … می باشند که در این راه می توانند ما را یاری کنند که با توجه به برنامه سفری می توانیم یکی از آن ها را انتخاب کنیم.

هواپیما وسیله ای است که انسان را در آسمان ها معلق می کند و در کمترین زمان ممکن می تواند مسافران و یا بارها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

به عنوان مثال اگر شما قصد سفر از تهران به شهر شیراز را داشته باشید، به وسیله هواپیما در کمتر از دو ساعت به مقصد خواهید رسید در حالی که با اتومبیل بیش از هشت ساعت زمان می برد.

پس با توجه به زمان و شرایط سفری خود باید یکی از این وسایل را انتخاب کنید. ضمناً فراموش نکنید که سفر با وسایل نقلیه ای مانند هواپیما هزینه بیشتری را نیز در پی خواهد داشت.

با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین مقصد را  انتخاب کنید و ما بهترین راه را به شما برای سفر به مقصدتان نشان خواهیم داد.

رزرو بلیط هواپیما

 

چگونه باید بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

برای رزرو بلیط هواپیما کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت تور کشتی تماس بگیرید.

ما این جا هستیم تا هر آنچه شما نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار دهیم. برای رزرو بلیط هواپیما ابتدا مقصد خود را مشخص کنید.

پس از مشخص کردن مقصد و تاریخ سفر خود می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سفر خود را آغاز کنید.

در نظر داشته باشید که با توجه به تاریخی که می خواهید سفر خود را آغاز کنید باید برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید تا موفق به اخذ بلیط هواپیما شوید.

در صورتی که تاریخ مدنظر شما در تعطیلات باشد رزرو بلیط هواپیما سخت تر می شود پس بهتر است که پس از تعیین مقصد و تاریخ سفر، زودتر برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید.

شما می توانید از طریق آژانس های هواپیمایی مانند ما و یا کارگزاری های مختلف اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید. ما بلیط را با کمترین هزینه برای شما رزرو خواهیم کرد.

 

 

چه زمانی باید بلیط هواپیما رزرو کنیم؟

سفر رفتن کاملاً اختیاری است و این که شما انتخاب کنید که با چه وسیله نقلیه ای سفر کنید نیز کاملاً اختیاری است به غیر از برخی مواقع خاص که مجبور به سفر با هواپیما باشید.

به عنوان مثال برای سفر به کشوری مانند کانادا که با هواپیما حدود بیست ساعت طول می کشد از هیچ راه دیگری نمی توان به سفر رفت.

از طرف دیگر اگر قصد اخذ ویزای شینگن را داشته باشید هنگام مراجعه به سفارت باید برگه رزرو بلیط هواپیما را به سفارت تحویل دهید.

به این ترتیب سفارت بررسی می کند که شما در تاریخ رفت و برگشتی که اعلام کردید قصد رفت و برگشت به کشور را دارید.

این رزرو بلیط قطعی نیست و قابلیت کنسلی خواهد داشت زیرا ممکن است سفارت با درخواست شما موافقت نکند و شما نتوانید به سفر بروید.

در هر صورت با توجه به مطالبی که گفته شد یکی برای اخذ ویزای شینگن و ارائه مدارک به سفارت و دیگری برای سفر به مقاصدی که بسیار دور می باشند، باید بلیط هواپیما رزرو کرد.

 

انواع کلاس های پرواز در هواپیما چیست؟

کلاس های پروازی به سه دسته تقسیم می شود که هر کدام دارای امکانات و ویژگی هایی می باشند که با توجه به شرایط خود می توانید اقدام به انتخاب یکی از این کلاس ها کنید.

اصلی ترین بخش این کلاس ها که توسط اکثریت مردم رزرو می شود کلاس اکونومی یا کلاس Y می باشد که بیشترین صندلی یک پرواز را به خود اختصاص می دهد.

این کلاس کمترین امکانات یک پرواز را در اختیار مسافران قرار می دهد و در حقیقت امکانات ویژه ای را به مسافران نمی دهد.

کلاس C یا بیزینس کلاس امکاناتی بیشتر از کلاس اکونومی و کمتری از فرست کلاس دارد و در اختیار مسافران قرار می دهد.

هر چه کلاس بالاتر باشد هزینه خرید بلیط نیز افزایش پیدا می کند و باید هزینه بیشتری را بپردازید. کلاس C دارای امکاناتی از قبیل تعداد صندلی محدود و راحت تر می باشد.

صندلی های این کلاس راحت تر از کلاس اکونومی است و دارای بار کوچکی نیز می باشد که مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

آخرین کلاس فرست کلاس نام دارد که امکاناتی ویژه را در اختیار مسافران ویژه قرار می دهد که این امکانات شامل صندلی ها بسیار مناسب، بار کامل، منوی غذا و … می باشد.

برخی از هواپیماها در این کلاس اتاقی جداگانه را در اختیار مسافران قرار می دهند که دارای صندلی های ویژه مانند تخت و حمام و … می باشد.

هزینه این اتاق ها بسیار گران است و بیشتر توسط تجار درجه یک و افرادی که در تجارت دست دارند رزرو می شود.

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید