امکانات ویژه کشتی برای کودکان

این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم. این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم. این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم.

چرا به یونان سفر کنیم؟

سفر به یونان یکی از بهترین تجربه های عمر شما خواهد بود. این کشور به قدری جاذبه های دیدنی دارد که می توانید هر روز خود را در یک جزیره از یونان بگذرانید. این کشور بی نظیر و دیدنی دارای تعداد زیادی جزیره است که حتی برخی از آن ها را اشخاص ثروتمند خریداری کرده اند.

در سفر به یونان حتما باید از جزایر آن دیدن کنید. این جزایر جاذبه های بی نظیری دارند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید بهترین و خاطره انگیزترین سفر عمر خود را در این شهر داشته باشید. یکی از برترین جزایری که باید در کشور یونان ببینید سانتورونی است.

این جزیره سفید رنگ بهترین مکان برای گذراندن اوقات ماه عسل است. ماه عسل خود را در این جزیره دیدنی بگذرانید که با ساختمان ها و هتل های سفید رنگ ساخته شده است. در هر گوشه از این جزیره می توانید تسلطی بر روی دریای مدیترانه داشته باشید.

شهر آتن را در سفر به یونان فراموش نکنید. شاید زمانی که نام آتن به گوشتان می خورد به یاد لباس های سفید و بلند یونانی ها با زیتون هایی که بر روی موهایشان قرار گرفته شده است، بیفتید. آتن پایتخت یونان است و برترین جاذبه های این کشور را در دل خود جای داده است.

از دیگر جاذبه های یونان می توان به میکونوس اشاره کرد. میکونوس هم از دیگر جزایر یونان است که لذت خرید و غذا خوردن در ساحل را به شما هدیه می دهد. این جزیره بسیار زیبا است و البته در سطح پایین تری از جزیره دیدنی سانتورینی قرار دارد. برای آغاز سفر به یونان با ما همراه باشید.

سفر به یونان

غذاهای خوشمزه در یونان چیست؟

  1. موساکا

یکی از غذاهای لذیذ در کشور یونان که نباید از خوردن آن منصرف شوید، موساکا است. این غذای بی نظیر از ترکیب گوشت چرخکرده، گوجه، بادمجان و … را با سس بشامل ترکیب می کنند. این غذای بی نظیر بسیار خوشمزه است و باب میل بسیاری از ایرانیان است.

  1. کوفته یونانی

این کوفته های کوچک طعم بی نظیری دارند. اگر علاقه مند به غذاهای گوشتی هستید، این کوفته ها شما را اغوا خواهند کرد. کوفته های یونانی همراه با گوشت و برنج طبخ می شوند. همراه این غذا می توانید از زیتون سیاه یونانی میل کنید.

  1. دلمه برگ مو

همان طور که اشاره کردیم غذاهای یونانی به ایرانیان بسیار نزدیک است. ممکن است تنها تفاوت این غذاها در طرز تهیه و برخی مواد درون غذا باشد. این غذا هم از ترکیب گوشت قرمز، گوشت مرغ، سبزی معطر و برنج تهیه می شود و در آخر داخل برگ در مو پیچیده می شود.

  1. کباب سوولاکی

از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای یونانی می توان به کباب سوولاکی اشاره کرد. این غذای لذیذ و خوش طعم جایگزین خوبی برای کباب است و می توانید آن را سفارش دهید. این غذا همراه با نعنا و ماست و خیار میل می شود. به جز گوشت گاو و بره گاهی هم در طبخ آن از گوشت مرغ استفاده می کنند.

  1. پای اسفناج

از دیگر غذاهای لذیذ یونان پای اسفناج است. این غذای لذیذ یکی از غذاهای مورد علاقه یونانی ها می باشد. زیرا یونانی ها علاقه خاص و ویژه ای به پای دارند. به این ترتیب می توانید از این غذای بی نظیر میل کنید و لذت ببرید.

  1. جیرو

از دیگر غذاهای گوشتی و کبابی می توان به جیرو اشاره کرد. این غذا شبیه به همان کباب ترکی یا دنر کباب است که طرفداران زیادی دارد.

سفر به یونان

مراکز خرید یونان چیست؟

یونان مراکز خرید زیاد و متنوعی دارد که می توانید برترین اجناس را با کمترین قیمت از این مراکز خریداری کنید. با خرید از این مراکز نه تنها می توانید از این ساختمان های مدرن و شیک دیدن کنید بلکه می توانید در فضایی دلچسب به خرید بپردازید.

فصل های مناسب برای خرید از این مراکز در تابستان و زمستان می باشد. با توجه به اینکه یونان آب و هوایی گرم و خشک دارد در فصل تابستان بیشتر مغازه های آن در تخفیف هستند و به همین دلیل می توانید بهترین خریدها را داشته باشید.

مرکز خرید آتنیان کپیتول، مرکز خرید آتن هارت، مترو مال ، میلنیوم مال ، استور آتیکا، اونیو و … از جمله این مراکز خرید هستند. بی شک در ورود به این مراکز خرید جذب ساختمان ها و سازه های بی نظیر آن ها خواهید شد. دقت داشته باشید که تمام پول خود را خرج نکنید!

سفر به یونان

چگونه سفر به یونان را آغاز کنیم؟

برای این که بتوانید به کشور یونان سفر کنید ابتدا باید وقت سفارت این کشور را اخذ کنید و پس از آن ویزای شینگن یونان را اخذ کنید. بدون اخذ ویزای یونان تنها با برخی از تور کشتی کروز یونان که نیاز به اخذ ویزا ندارد می توانید سفر خود را آغاز کنید و از سفر با تور کشتی کروز لذت ببرید.

در صورتی که ویزای این کشور را نداشته باشید نمی توانید سفر به یونان را آغاز کنید. با سفر به یونان به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید خود را به هر آنچه می خواهید برسانید. یونان یکی از کشورهای بی نظیر اروپایی است که سفر به آن کمی ساده تر از دیگر کشورهای اروپایی است.

پس از این که وقت سفارت یونان را اخذ کردید می توانید با کلیه مدارک به سفارت مراجعه کنید. سفارت مدارک را از شما دریافت می کند و بررسی آن ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. پس از این که مدارک را بررسی کرد پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را اخذ کنید. شما باید با در دست داشتن گذرنامه خود ویزای این کشور را دریافت کنید. پس از آن سفر به یونان را آغاز کنید و از سفر خود به این کشور دیدنی لذت ببرید.

البته در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد هم می توانید پس از دو تا چهار ماه با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزای شینگن بونان اقدام کنید. فراموش نکنید که اولین گام برای سفر به ویزا اخذ وقت سفارت است. با مشاورین مجرب تور کشتی همراه باشید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کنید.

مقدمه ای بر سفر به هلند

برای این که به کشور زیبا و دیدنی هلند سفر کنید باید اطلاعاتی درباره سفر به این کشور داشته باشید. برای این که سفر خود را به کشور هلند آغاز کنید باید درباره چگونگی آغاز سفر، هزینه های سفر، جاذبه های دیدنی آن و … بدانید. در صورتی که درباره هر یک از این موارد اطلاعات ناقص و یا کمی داشته باشید ممکن است تصمیم درستی نگیرید.

در ادامه درباره چگونگی سفر به هلند، ویژگی های هلند، هزینه های سفر و البته نکاتی درباره این کشور با شما خواهیم بود. با ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سفر خود را به این کشور دیدنی آغاز کنید. خواندن این مقاله زمان کوتاهی از شما خواهد گرفت اما اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

سفر به هلند

چگونه سفر به هلند را آغاز کنیم؟

برای این که سفر به هلند را آغاز کنید بهتر است که همین حالا اقدام کنید. از این سفر نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه در تمام عمر سفری بهتر از این را نخواهید داشت. برای این که سفر به هلند را آغاز کنید ابتدا باید تصمیم بگیرید که در تور هلند شرکت کنید و یا این که به تنهایی سفر خود را آغاز کنید.

اگر بخواهید در تور هلند شرکت کنید کارها برای شما آسان تر خواهد شد. به این ترتیب دیگر نمی خواهد بسیاری از کارها را به طور شخصی انجام دهید و آن ها را به افرادی که کارگزار تور هستند می سپارید. با شرکت در تور هلند می توانید از امکانات بی نظیری استفاده کنید.

اگر بخواهید به صورت شخصی برای سفر به هلند اقدام کنید اولین گام اخذ وقت سفارت هلند است. این وقت را باید اخذ کنید تا درخواست اخذ ویزای شینگن هلند را به سفارت اعلام کنید. سفارت مدارکی را از شما درخواست می کند تا مطمئن شود قصد شما سفر توریستی به این کشور است.

پس از اخذ ویزای شینگن هلند می توانید اقدام به رزرو هتل و بلیط هواپیما کنید. دقت داشته باشید که هتل خود را تنها در یک شهر رزرو نکنید. اگر می توانید ده روز را در هلند بگذرانید حداقل در دو شهر هتل رزرو کنید تا بتوانید از تمام جاذبه های این کشور دیدن کنید.

 آمستردام را در اولویت قرار دهید زیرا بیشترین جاذبه های هلند در این شهر واقع شده است. البته این حقیقت تنها درباره هلند صادق نیست و در تمام کشورهای جهان برترین جاذبه ها در پایتخت قرار دارند. دقت داشته باشید که در سفر به هلند از هتل خارج شوید! زیرا هتل های این کشور به قدری زیبا و راحت هستند که ممکن است خروج از آن ها را فراموش کنید.

سفر به هلند

هزینه های سفر به هلند چقدر است؟

مهم ترین بخش هر سفری قطعاً هزینه های آن سفر است. هزینه های سفر به هلند هم مانند هزینه های سفر به هر کشور دیگری تقریبا زیاد است. در سفر به هلند در صورتی که در تور شرکت کنید، هزینه ها کاملا مشخص است و می توان برای سفر اقدام کرد.

هر چه امکانات تور بیشتر باشد، هزینه سفر نیز بیشتر خواهد بود. یکی از مهم ترین نکات تأثیر گذار بر روی قیمت تورها قیمت رزرو هتل است. هر چه هتلی که رزرو می کنید امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت تور نیز بیشتر خواهد بود. البته بر عکس این موضوع نیز صادق است.

اگر بخواهید به صورت شخصی سفر خود را به این کشور آغاز کنید باید هزینه های سفارت، اخذ ویزا، ترجمه مدارک و … را به تنهایی پرداخت کنید. این خدمات به روی تور هلند می باشد اما هزینه آن ها از متقاضیان اخذ می شود. تا این جای داستان هزینه ها یکسان است.

رزرو هتل را می توانید به اختیار خود و با توجه به قیمت ها و شرایط انجام دهید. رزرو بلیط هواپیما هم شامل این نکته می شود. البته در نظر داشته باشید که در تعطیلات و ایام خاص کلیه قیمت ها افزایش می یابد و این افزایش قیمت بر روی هتل و بلیط هواپیما نیز تأثیر گذار است.

البته در کنار این هزینه هایی که گفته شد هزینه هایی مانند صرف غذا، ترانسفر شهری، ورودی برخی از موزه ها و … هم باید پرداخت شود. این هزینه ها در هلند نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مناسب است و می توانید سفر خوبی را در هلند داشته باشید.

سفر به هلند

شهرهای دیدنی هلند؛ آمستردام تا لاهه

از آمستردام تا لاهه در تمام شهرهای کشور هلند شاهد کانال های زیبایی هستید که به سبز بودن هر چه بیشتر این شهرها کمک می کند. این کانال ها از قرن هفدهم و حتی قبل تر تا کنون از میان دل این کشور عبور می کنند و شاید همین سبب شده تا هلند به عنوان اولین کشور صادر کننده گل در جهان شناخته شود.

  1. آمستردام

اگر بخواهیم نام زیباترین شهر کشور هلند را به زبان بیاوریم بی شک باید به آمستردام اشاره کنیم. آمستردام یک یاز شهرهای تاریخی و زیبای اروپا است که در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. دراین شهر می توانید به نظاره کانال های آبی و ساختمان های بلند و زیبای آن بنشینید.

  1. بروک

اگر علاقه مند به بازدید از یک روستای بی نظیر و دیدنی هستید می توانید به بروک سفر کنید. این روستای دیدنی با دشت های سرسیز و زیبا و خانه های رنگارنگ و دیدنی که در اطراف یک کلیسا ساخته شده اند؛ منظره ای بی نظیر را پدید آورده اند.

  1. دلفت

یکی دیگر از شهرهای زیبای کشور هلند است که دارای آثار هنری برجسته و بسیار زیبایی است. در این شهر می توانید برج بلند هفتاد و پنج متری بی نظیری را شاهد باشید. ورمیر نقاش بزرگ در این شهر دیدنی زندگی می کرده و همین امر سبب وجود این آثار زیبا در دل این شهر است.

  1. گیتورون

روستا که نمی توان گفت از دیگر بهشت های کوچک هلند می توان به گیتورون اشاره کرد. این بهشت کوچک و سرسبز با گل های زیبا، کانال آبی، خانه هایی با سقف شیروانی و هوایی بسیار پاکیزه میزبان شما خواهد بود. شاید در سفر به این روستا تفاوت خواب و بیداری را متوجه نشوید و تشخیص این امر برای شما دشوار باشید زیرا این روستا بی نظیر است.

چرا به انگلیس سفر کنیم؟

با تور انگلیس می توانید به این کشور دیدنی سفر کنید. انگلستان کشوری با جاذبه های دیدنی فراروان است که در هر گوشه از آن می توانید جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی را مشاهده کنید. با سفر به انگلستان و بازدید از شهرهای برتر آن مانند لندن از بناهای بی نظیر و فرهنگ این مردم نیز دیدن کنید.

در حقیقت انگلستان یک جزیره در جنوب بریتانیای کبیر است. این جزیره یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است که در تمام تصمیمات مهم جهانی و … تأثیر گذار است. این کشور بیش از صد جزیره کوچک و بزرگ را در اطراف خود دارد که هر یک از آن ها جاذبه های دیدنی زیادی را دارند.

شما در انگلیس با فرهنگ و تمدن مردم این کشور نیز آشنا می شوید. برخی از این آداب و رسوم از گذشته تا کنون میام مردم رایج هستند. به عنوان مثال یکی از مهم ترین آدابی که مردم انگلیس دارند خوردن چای و کیک به عنوان عصرانه است. این عصرانه در تمام مهمانی ها و دورهمی ها به عنوان یک عادت شده است.

از دیگر نکات جالب درباره کشور انگلیس وجود بزرگترین رستوران هندی جهان در این کشور است. شاید برای مردم عجیب باشد اما این رستوران در هند نیست بلکه در قلب انگلستان است. رستوران های هندی در لندن تعدادش بیش از رستوران در شهرهایی همچون بمبئی و دهلی است.

یک نکته جالب درباره انگلستان این است که کشور انگلیس یکی از پایه گذاران استخدام کردن عزادار برای افراد متوفی است. شما در این کشور می توانید افرادی را برای عزاداری مردم متوفی استخدام کنید تا در طول مراسم برای شخص متوفی عزاداری کنند.

تور انگلیس

چگونه در تور انگلیس شرکت کنیم؟

برای شرکت در تور انگلیس کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت ToureKeshti تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید ویزای انگلیس را اخذ کنید و در تور انگلیس شرکت کنید. با تور انگلیس می توانید به این کشور سفر کنید و از امکانات ویژه تور ما استفاده کنید.

امکانات تور انگلیس شامل ترانسفر فرودگاهی، ویزای انگلیس، وقت سفارت انگلیس، بیمه نامه مسافرتی، رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و … است. از مهم ترین امکانات تور انگلیس ما همراهی یک لیدر مسلط به فارسی و انگلیسی است که در کل سفر شما را همراهی خواهد کرد.

با وجود لیدر فارسی زبان شما به راحتی می توانید از تمام جاذبه های کشور مقصد دیدن کنید. البته اگر تعداد افراد تور به حد نصاب برسند این فرد در تور همراه شما خواهد بود. هنگام خرید، تفریح و یا در صورت مواجه شدن با مشکلات می توانید به راحتی مشکل خود را با لیدر تور انگلیس در میان بگذارید.

صخره های بی نظیر مالهام کو

انگلیس جاذبه های دیدنی زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به مالهام کو اشاره کرد. شما در این منطقه می توانید مناظری را ببینید که نفس را در سینه شما بند خواهد کرد. در این منطقه فضای سبز و صخره های بی نظیر ساعت ها شما را به خود مشغول می کنند و می توانید از سکوت و هوای پاک این منطقه لذت ببرید.

تور انگلیس

کاخ باکینگهام در لندن

لندن پایتخت کشور انگلیس است و یکی از زیباترین شهرهای این کشور به حساب می آید. این شهر زیبا و دیدنی همیشه بارانی است. شاید به نظر کمی دلگیر باشد اما به قدری جذاب و دیدنی است که شما از این نکته صرف نظر خواهید کرد. اگر بخواهیم به یکی از برترین کاخ های فعال جهان اشاره کنیم بی شک نام باکینگهام را می آوریم.

این کاخ زیبا و دیدنی در قرن هفدهم ساخته شده است و بیش از صد سال به عنوان یک منزل شخصی شناخته می شد. شاید چند روز باید وقت بگذارید تا این کاخ زیبا و دیدنی را ببینید. این کاخ از سال 1837 با به دست آوردن قدرت به عنوان کاخ رسمی سلطنتی شناخته شد.

بنای تاریخی استون هنج

این مکان یکی از جاذبه های دیدنی انگلیس است که شما را به خود جذب خواهد کرد. این بنای دیدنی و تاریخی از حدود 2500 سال قبل از میلاد تا کنون بر جای مانده است. این بنا از تعدادی از سنگ های زیبا ساخته شده است. این سنگ های غول پیکر و دیدنی ساخته شده اند.

در این منطقه همچنین می توانید به فضای سبز و آرامش‌بخش این منطقه بنگرید و لذت ببرید. شما در این منطقه احساس می کنید که سفری به دوران ماقبل تاریخ دارید. فضای باز و سکوت، آسمان آبی و ابرهای پراکنده، سنگ های غول پیکر دور دایره ای وسیع شما را غرق در لذت خواهد کرد.

تور انگلیس

 

انگلیس و برترین دانشگاه های جهان

برترین دانشگاه انگلیس یعنی دانشگاه آکسفورد درست در شهر آکسفورد واقع شده است. این دانشگاه از برترین و قدیمی ترین دانشگاه های جهان است که هر سال تعداد زیادی از دانشجویان نخبه از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند. در اطراف این دانشگاه همچنین کلیسای جامعی به چشم می خورد.

یکی دیگر از دانشگاه هایی که در این کشور وجود دارد دانشگاه کمبریج است. این دانشگاه در شهر تاریخی و دیدنی کمبریج واقع شده است. برای دیدن این دانشگاه باید به شهر کمبریج سفر کنید و از قایق سواری در این شهر نیز لذت ببرید.

 

چرا به کشور لیتوانی سفر کنیم؟

با تور لیتوانی می توانید به این کشور سفر کنید و در مدتی محدود از این کشور دیدن کنید. لیتوانی کشوری با جاذبه های دیدنی فراوان است که صنعت گردشگری فعالی دارد و هر سال تعداد زیادی از مسافران به این کشور سفر می کنند و از تمام جاذبه های آن دیدن می کنند.

پایتخت کشور لیتوانی که در حوزه شینگن نیز قرار دارد، شهر دیدنی ویلنیوس است. زبان رسمی این کشور لیتوانیایی است و بیشتر مردم این کشور به این زبان مسلط هستند. البته زبان های دیگری نیز در این کشور رواج دارد. این زبان ها عبارتند از لهستانی و روسی که در میان مردم رواج دارد.

لیتوانی کشور کوچکی است که در قاره اروپا واقع شده است و می توان با اخذ ویزای شینگن این کشور به کشورهای همسایه آن نیز سفر کرد. لیتوانی تازه پس از جنگ جهانی اول اعلام استقلال کرد و مستقل شد. این کشور توسط شوروی و آلمان اشغال شد و در کشمکش جنگ جهانی دوم آلمان از این کشور رخت بر بست.

از ویزای شینگن تا تور لیتوانی

برای شرکت در تور لیتوانی باید ابتدا ویزای شینگن این کشور را اخذ کنید. این کشور دارای جاذبه های زیادی است که بهتر است به آن سفر کنید تا به چشم خود این همه زیبایی را ببینید. با تور لیتوانی می توانید به این کشور سفر کنید. تور لیتوانی امکانات بی نظیری دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

ار جمله امکاناتی که  این تور دارد اخذ وقت سفارت لیتوانی و مشاوره برای ویزای شینگن است. مشاورین ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت TOUREKESHTI این جا هستند تا به راحتی موفق به اخذ ویزای شینگن لیتوانی شوید و در تور لیتوانی مورد نظر خود شرکت کنید. با شرکت در تور لیتوانی می توانید به راحتی وارد این کشور شوید و از این کشور دیدن کنید.

تور لیتوانی

جاذبه های بی نظیر شهر ویلنیوس

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین محله‌های کشور لیتوانی، محله قدیمی ویلنیوس است. این محله جاذبه‌های زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این محله زیبا و دیدنی دارای بناهای تاریخی و جاذبه‌های فراوان زیادی است که می‌توانید در هر گوشه این محله به چشم ببینید.

رود پر آب و بسیار زیبایی از میان این محله می‌گذرد. این محله از قرون‌وسطی تابه‌حال به زیبایی در لیتوانی می‌درخشد و گردشگران را به خود جذب می‌کند. این محله مانند صندوقچه‌ای است که در آن جواهرات گران بهایی مانند ساختمان‌های زیبا و با قدمت نگه‌داری می‌شود.

این محله زیبا و دیدنی به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت‌شده است. هتل‌ها و رستوران‌های مجلل و زیبایی که در این محله است از تمام مسافران به‌خوبی میزبانی می‌کنند. تمام مسافران اولین مقصد گردشگری را که انتخاب می‌کنند این محله زیبا و دیدنی است.

از جذاب‌ترین بناهای این محله زیبا و تاریخی کلیسای سنت آن است. این کلیسا یکی از زیباترین شاهکارهای دوره گوتیک است. در کنار این کلیسای جذاب و دیدنی که در قرن نوزدهم ساخته‌شده است و بیش از پنجاه سال است که بدون هیچ بازسازی و تعمیری پابرجا است.

در اطراف شهر ویلنیوس نه دروازه زیبا و دیدنی وجود دارد که از سال 1799 ساخته‌شده است. این دیوارها و دروازه‌ها برای دفاع در برابر حمله روس‌ها ساخته‌شده بود. امروزه این محل یکی از جاذبه‌های دیدنی به‌حساب می‌آید زیرا روی دیوارهای آن نقش و نگارهای بی نظیری طراحی شده است.

کلیسای هولی اسپریت نیز از دیگر جاذبه های این محله است که به سبک باروک ساخته شده است. این کلیسای دیدنی که از ترکیب سنگ های مرمر سفید و زرد ساخته شده است، با معماری خاصش نظر مردم را به خود جلب می کند. البته از دیگر جاذبه های اینم کلیسا می توان به طراحی داخلی بی نظیر آن نیز اشاره کرد.

 

جنگل های کاج در پارک ملی اوکستیتیا

یکی از زیباترین مناطقی که می توانید در لیتوانی مشاهده کنید، پارک ملی اوکستیتیا است. این پارک دیدنی طبیعتی بکر و بی نیز دارد که می توانید از درخت های کاج، دریاچه، رودخانه و منظره ای که رو به دریای بالتیک دارد دیدن کنید. اگر بخواهیم به اولین پارم ملی کشور لیتوانی اشاره کنیم، باید نام اوکستیتیا را بیاوریم.

این پارک مساحتی در حدود 400 کیلومتر مربع دارد که در سال 1974 به عنوان پارک ملی در این کشور به ثبت رسید. شما در این پارک می توانید اکسیژن خالص تنفس کنید و از این همه زیبایی و رنگ که در مقابل چشمان خود می بینید به وجد آیید. اوکستیتیا یکی از برترین مناطق دیدنی در لیتوانی است.

تور لیتوانی

موزه فضای باز در پارک اروپا

نکته جالبی که درباره لیتوانی باید گفت این است که کشور لیتوانی به عنوان مرکز جغرافیای اروپا شناخته می شود. این پارک اروپایی زیبا دارای موزه های فضای باز غافلگیرانه است که باعث جذب گردشگران به خصوص آن هایی که به طبیعت علاقه دارند می شود.

نکته جالبی که درباره این پارک می توان گفت این است که، پارک اروپا نیز در شهر زیبا و دیدنی ویلنیوس قرار دارد. گویا هرچه از شهر ویلنیوس بگوییم باز هم جاذبه های آن تمام نمی شود. این پارک رنگارنگ و دیدنی دارای نمایشگاه ها و سازه های جذاب و دیدنی است.

چگونه در تور کشتی کروز دور دنیا شرکت کنیم؟

با تور کشتی کروز دور دنیا می توانید به تمام مقصدهای مشخص شده در این تور سفر کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید. در ادامه به مقصدهایی که این تور مورد بازدید قرار می دهد اشاره خواهیم کرد. این تور طی بیست روز انجام می شود و مسافران می توانند در این مدت از جاذبه های این سفر لذت ببرند.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که برای شرکت در این تور باید ویزای یکی از کشورهای مقصد و یا تعدادی از آن ها را داشته باشید. برای سفر به کشور های اروپایی به خصوص کشورهای حوزه شینگن باید ویزای شینگن یکی از این کشورهای مقصد را داشته باشید.

تور کشتی کروز دور دنیا به شما این امکان را می دهد تا به کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا، برزیل، مراکش و … می رود و می توانید در تمام این کشورها به گشت و گذار بپردازید. با تور کشتی کروز دور دنیا به راحتی می توانید از تمام جاذبه های این کشورها دیدن کنید و لذت ببرید.

برای این که ویزای شینگن یکی از این کشورها را اخذ کنید باید حداقل سه ماه قبل اقدام کنید تا بتوانید به موقع برای سفر اقدام نمایید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای شینگن اخذ کنید و سفر خود را آغاز کنید. نشان دادن برگه هایی مبنی بر شرکت در تور تأثیر مثبتی بر روند پرونده و اخذ ویزای شینگن شما خواهد داشت.

برای شرکت در این تور و اخذ ویزای شینگن کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti تماس بگیرید. مشاورین ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی می کنند تا موفق به شرکت در این تور و اخذ وقت سفارت شوید. فراموش نکنید که برای شرکت در این تور باید ویزای کشورهای مقصد را نیز داشته باشید.

تور کشتی کروز دور دنیا

امکانات تور کشتی کروز دور دنیا چیست؟

تور کشتی کروز امکانات زیادی دارد که شما می توانید با استفاده از این امکانات سفری لذت بخش را برای خود و همراهانتان رقم زنید. با این تور می توانید دور دنیا را بگردید و از تمام این جاذبه های بی نظیر غرق در لذت شوید. فراموش نکنید که تور کشتی کروز دور دنیا تنها بیست روز از زمان شما را می گیرد.

این امکانات شامل وجود رستوران در سه نوع مختلف، طبخ انواع غذاهای لذیذ، اتاق بازی، اتاق هایی به عنوان کلاب های شبانه و غیره می باشد. از دیگر امکانات این تورها می توان به سینما و کافی شاپ ها اشاره کرد. در این تورها می توانید از برترین امکانات استفاده کنید.

تور کشتی کروز دور دنیا

مقاصد گردشگری تور کشتی کروز دور دنیا

بیست روز می توانید در سفر باشید و از جاذبه های بی نظیر کشورهای مختلف دیدن کنید. ایتالیا که یکی از مقصد های پربازدید این تور است دارای جاذبه های بی نظیری است. از شهرهای ونیز، میلان، رم، پیزا و .. دیدن کنید. این شهرها از برترین و زیباترین شهرهای جهان هستند.

شهر ونیز به عنوان الماس شهرهای روی آب است و با تورهای زمینی، دریایی و هوایی مورد بازدید قرار می گیرد. در ایتالیا میان این همه جاذبه بی نظیر چشیدن غذاهای لذیذ و معرکه ایتالیا را فراموش نکنید. غذاهای ایتالیا با برترین طعم ها و مزه ها در برابر شما هستند تا این مزه های بی نظیر را بچشید.

از دیگر مقصدهای گردشگری می توان به کشور دیدنی برزیل اشاره کرد. این کشور دیدنی و زیبا درست در آمریکای جنوبی واقع شده است. اگر بخواهیم به بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی اشاره کنیم باید نامی از برزیل را در میان بیاوریم.پایتخت این کشور دیدنی و زیبا شهر برازیلیا است.

این کشور دارای طبیعتی سبز است و گونه های جانوری مختلفی را در دل خود جای داده است. در سفر به کشور برزیل کمابیش با فرهنگ مردم پرتغال نیز آشنا خواهید شد. این دو کشور تأثیر به سزایی بر روی زبان و فرهنگ یکدیگر داشته اند. در سفر به برزیل همراه داشتن لباس های خنک و عینک آفتابی خود را فراموش نکنید؛ دمای هوا در این کشور نسبتاً رو به گرما است.

تور کشتی کروز دور دنیا

قیمت شرکت در تور کروز دور دنیا چقدر است؟

قیمت تور کشتی کروز دور دنیا با توجه به امکانات و شرایط متفاوت است. این هزینه نسبت به اتاقی که در کشتی انتخاب می کنید نیز فرق می کند. کمترین هزینه ای که می توانید پرداخت کنید برای کودکان است. درصورتی که کودک شما زیر دوازده سال سن داشته باشد کمترین هزینه ممکن از شما درخواست می شود.

اگر برای فردی بالغ بخواهید این هزینه با توجه به شرایط بیشتر خواهد شد. در صورتی که یک سوئیت دو تخته بخواهید هزینه بیش از سوئیت یک تخته خواهد بود. برخی از اتاق ها در بهترین نقطه کشتی واقع شده اند و برای رزرو آن ها باید هزینه زیادی را بپردازید.

سفر با کشتی کروز یکی از پرهزینه ترین سفرهایی است که می توانید داشته باشید. این سفر یکی از لوکس ترین و بی نظیر ترین سفرهایی است که می توانید داشته باشید. برای این که در این سفر شرکت کنید کافی است تا با ما همراه شوید.

کشور نروژ کجاست؟

خاطره سازی در سفر را با تور نروژ آغاز کنید. نروژ یکی از کشورهای پادشاهی قاره اروپا است که دارای جاذبه‌های بی‌نظیری در دل خود هست. پایتخت کشور زیبا و دیدنی نروژ شهر اسلو است. این کشور مساحت کوچک و جمعیت محدودی دارد اما جاذبه‌های زیادی را در دل خود جای‌داده است.

زبان رسمی این کشور نروژی است و مردم به این زبان مسلط هستند. کشور نروژ در حقیقت یکی از کشورهای بسیار نزدیک به قطب شمال است. به همین جهت جمعیت آن نیز کم است. در حقیقت یک جزیره کوچک در قطب شمال نیز متعلق به این کشور زیبا و دیدنی می‌باشد.

همسایه‌های نروژ کشورهایی مانند سوئد، فنلاند، روسیه و اسکاژراک می‌باشند. نروژ یکی از طولانی‌ترین مرزها را با کشور سوئد دارد که از سوی شرق این کشور می‌باشد. این کشور همچنین مرزهایی رو به اقیانوس اطلس و دریای برنتز دارد. در حقیقت نروژ طولانی‌ترین مرز را با اقیانوس اطلس دارد.

اگر بخواهیم به یکی از بنیان‌گذاران سازمان‌های جهانی ازجمله سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی و … اشاره‌کنیم، نروژ یکی از این کشورها خواهد بود. نروژ دارای بزرگ‌ترین ذخایر نفتی می‌باشد. البته از دیگر ذخایر این کشور می‌توان به گاز طبیعی, معدن و آب شیرین نیز اشاره کرد.

نکته جالب دیگری که درباره نروژ وجود دارد، بالا بودن سرانه داخلی این کشور است. به‌این‌ترتیب که نروژ به‌عنوان چهارمین کشور با سرانه بالای داخلی شناخته می‌شود. فارغ از در نظر گرفتن خاورمیانه، نروژ یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده نفت و گاز می باشد.

این کشور در کل جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر دارد که نسبت به مساحت آن بسیار کم است. حدود سی هزار نفر از این جمعیت را ایرانی ها تشکیل داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نروژ، جاذبه های آن و چگونگی شرکت در تور نروژ کافی است تا با ما همراه شوید.

تور نروژ

سفری بی نظیر با تور نروژ

اگر تا پایان این مقاله با ما باشید، تصمیم جدی خود برای شرکت در تور نروژ را خواهید گرفت. تور نروژ ممکن است نه تنها کشور نروژ بلکه سایر کشورهای توریستی حوزه شینگن را مورد هدف قرار دهد. به این ترتیب مسافران می توانند علاوه بر گردش در این کشور بی نظیر از دیگر کشورهای این حوزه لذت ببرند.

برای شرکت در تور نروژ باید ویزای این کشور را اخذ کنید. برای اخذ ویزای شینگن نروژ می توانید با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti تماس حاصل نمایید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای شینگن این کشور خواهید شد.

ما برترین تورهای لحظه آخری، تور خارجی و توی اروپا در خدمت شما هستیم تا از سفر خود لذت ببرید. تور کشتی کروز ما نیز یکی از مقصدهایی که در فصل های گرم سال مورد بازدید قرار می دهد کشور نروژ است. با شرکت در تور نروژ از خدمات بی نظیر ما نیز می توانید استفاده کنید.

ساخت سه روزه کلیسای هدال

افسانه ای در کشور نروژ وجود دارد که بر اساس آن پنج کشاورز نروژی طی سه روز این کلیسا را ساختند. نروژ کلیساهای زیادی را در هر گوشه از خود دارد. کلیسای هدال یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای چوبی کشور نروژ است. این کلیسا به طور کامل با چوب ساخته شده است.

در قرن نوزدهم و بیستم این کلیسا مجدداً بازسازی شد. کلیسای هدال یکی از کلیساهای سرپای کشور نروژ است. هر یکشنبه در فصل تابستان این کلیسا درب این کلیسا گشوده می شود و مردم در مراسم شرکت می کنند. البته این کلیسا همچنان محل برگزاری ازدواج زوج های مسیحی نیز می باشد.

شفق قطبی در آسمان های نروژ

در تمام مدت تابستان خورشید در آسمان نروژ دیده می شود. یکی از عجایب این کشور پدیده شفق قطبی می باشد. در نیمه های شب نیز خورشید در آسمان نروژ هویدا است. در بخش شمالی کشور نروژ نورهایی در آسمان دیده می شود. شب هنگام این نورها به وضوح مشخص هستند و شفق قطبی نامیده می شوند.

سپیده دم نیز با طلوع خورشید سپیده ای در آسمان دیده می شود. این سپیده در حقیقت از درگیر شدن نور خورشید با مولکول های اطراف هوا پدید می آید. نور بسیار زیبایی در آسمان پدید می آورد که همه را به خود جذب می کند. این منظره بی نظیر و دیدنی به سپیده قطبی معروف است. برای مشاهده این پدیده و دیگر جاذبه های نروژ همین حالا با ما تماس بگیرید.

خدمات تورهای اروپا و نروژ چیست؟

یکی از برترین خدمات ما اخذ وقت سفارت برای مسافران است. همان طور که می دانید شرکت در تور نروژ شرایط را برای اخذ ویزای شینگن نروژ آسان تر خواهد کرد. به این ترتیب می توانید به آسانی ویزای شینگن نروژ را اخذ کنید و سفر خود را به این کشور بی نظیر آغاز کنید.

از جمله دیگر خدمات کشور نروژ می توان به رزرو هتل، بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری اشاره کرد. گشت شهری شما را همراه با یک لیدر فارسی زبان راهی نقاط دیدنی کشور نروژ می کند. به این ترتیب می توانید از تمام جاذبه های این کشور لذت ببرید.

لوکزامبورگ چگونه جایی است؟

با تور لوکزامبورگ از این کشور دیدن کنید. کشور زیبا و دیدنی لوکزامبورگ یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان است. پایتخت کشور لوکزامبورگ شهر زیبا و دیدنی لوکزامبورگ است. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا و جهان است. با این که لوکزامبورگ بسیار کوچک است اما یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.

این کشور بسیار زیبا و دیدنی هر سال پذیرای تعداد زیادی از مسافران است که برای گردش وارد این کشور می شوند. لوکزامبورگ یک دهکده در دل خود دارد که شینگن نام دارد. این دهکده زیبا درست همان محلی است که عهدنامه شینگن در آن میان تمامی اعضای این عهدنامه به امضا رسید.

نکته جالب درباره لوکزامبورگ این است که این کشور همواره دارای سیاست و اقتصادی با ثبات بوده است. جمعیت این کشور به هقتصد هزار نفر هم نمی رسد و همین موضوع در افزایش سطح زندگی مردم بسیار موثر بوده است. واحد رسمی پول در کشور لوکزامبورگ یورو می باشد.

در کشور لوکزامبورگ مردم به سه زبان تسلط دارند. زیان های آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی در این کشور رایج است و بیشتر مردم بر این ها تسلط دارند. همان طور که می دانید همسایه های یک کشور بر فرهنگ، زبان و تاریخ کشور تاثیرگذار هستند. تاثیر ویژه همسایه های لوکزامبورگ بر روی زبان رسمی این کشور می باشد.

تور لوکزامبورگ

امکانات تور لوکزامبورگ چیست؟

با تور لوکزامبورگ می توانید به این کشور دیدنی سفر کنید. با تور لوکزامبورگ می توانید فارغ از رزرو هتل و … تنها به خوشگذرانی بپردازید و غرق لذت شوید. تور لوکزامبورگ با هدف ترکیبی هم بسیار مناسب است. به این ترتیب شما می توانید علاوه بر بازدید از لوکزامبورگ به دیگر کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید.

از جمله امکانات ویژه ای که روی تور لوکزامبورگ ما ارائه می شود، اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن لوکزامبورگ است. به این ترتیب می توانید به راحتی در تور لوکزامبورگ شرکت کنید. تور ترکیبی لوکزامبورگ علاوه بر کشور کشور لوکزامبورگ، فرانسه و دیگر کشورها را نیز مورد بازدید قرار می دهد.

 با ما همراه شوید تا با استفاده از تور لوکزامبورگ بتوانید از تمام این جاذبه ها لذت ببرید. از دیگر امکانات این تور می توان به رزرو هتل، بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری میباشد. با گشت شهری می توانید به راحتی در این کشور به گردش بپردازید و از توضیحات یکه در گشت شهری ارائه می شود استفاده کنید.

برای شرکت در تور لوکزامبورگ و کسب اطلاعات بیشتردر این باره کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti تماس بگیرید. ما این جا هستیم تا به راحتی بتوانید به هر نقطه ای از دنیا که می خواهید سفر کنید. با ما با برترین امکانات و نازلترین قیمت همراه شوید.

شیرهای تریمونت در جایگاه دوم گیوم

یکی از برترین مناطق شهری در کشور لوکزامبورگ این میدان است که درست در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این میدان یکی از بزرگترین فضاهای باز شهری لوکزامبورگ است. در مرکز این شهر مجسمه ای به یاد پادشاه کشور هلند ویلیام دوم و دوک لوکزامبورگ ساخته شده است.

از دیگر جاذبه های این شهر می توان به دو مجسمه شیر تریمونت معروف اشاره کرد که به زیبایی خودنمایی می کنند. البته کمی آن طرف تر میتوانید از خانه زیبا و دیدنی راویل هم دیدن کنید. این خانه زیبا با پلکان مارپیچی و بالکن بزرگ و زیبایی که دارد همگان را به خود جذب میکند.

صومعه بندیکتی در شهر اشترناخ

شهر زیبا و دیدنی اشترناخ یکی از شهرهای مرزی کشور لوکزامبورگ و آلمان است. این شهر درست جداکننده این دو کشور است. در این شهر می توانید به دیدن بناها و ساختمان های بسیار قدیمی و اشرافی بروید. از جاذبه های مهم این شهر می توان به پارک ملی ژرمانو و مالرت هال اشاره کرد.

نکته جالبی درباره این شهر وجود دارد که باید به آن اشاره کرد. مردم این شهر در تمام طول شبانه روز به رقص و پایکوبی مشغول هستند. از جمله جاذبه های طبیعی این شهر هم می توان به صخره های بی نظیر و آبشارها و چشم اندازهای چشم نواز این شهر اشاره کرد.

چشمه های آب گرم موندروف

اگر به بخش شرقی کشور لوکزامبورگ وارد شوید، می توانید به منطقه موزل سفر کنید. این شهر کوچک درست میان دو رود زیبا به نام های موزل اشاره کنیم. در این منطقه روستاهای زیادی را می توانید ببینید و تمام این روستاها پذیرای مسافران هستند.

در این روستا معروف ترین آب گرم های جهان وجود دارند. این چشمه های آب گرم یکی از مراکز بزرگ بهداشت و درمان هستند. این منطقه بسیار مورد علاقه رومی ها می باشد. آب معدنی های این منطقه 24 درجه است و فواید درمانی بسیار زیادی دارد. از تمام جهان برای بازدید به این منطقه وارد می شوند.

اگر به این منطقه سفر کردید، می توانید از کلیسای سن مایکلز هم دیدن کنید. بنای این کلیسا بسیار دیدنی است و متعلق به قرون وسطی می باشد. یک قلعه رومی کوچک و جذاب هم در این منطقه ساخته شده است که می توان از آن دیدن کرد و در سکوت و آرامش این منظره غرق لذت شوید.

کشور چک چگونه جایی است؟

با تور چک می توانید از این کشور اروپایی و زیبا دیدن کنید. در سفر به این کشور می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرید و استفاده کنید. پایتخت کشور چک شهر زیبا و دیدنی پراگ است. این شهر بیشترین تعداد مسافران را در دل خود جای می‌دهد. واحد رسمی پول در این کشور کرولا است.

جمعیت این کشور بسیار کوچک به ده میلیون نفر می‌رسد و مردم این کشور به‌عنوان ضد مذهب‌ترین مردم جهان شناخته می‌شوند. در طول تمام این سال‌ها مردم چک هیچ استقبالی از دین‌داری نکرده‌اند. البته بازهم در میان آن‌ها مردمانی با ادیان مختلف زندگی می‌کنند.

تور چک

نکات جالب در باره مردم کشور چک

زبان رسمی این کشور چکی است و بیشتر مردم این کشور به این زبان مسلط هستند. این کشور در اتحادیه اروپا، یورو و … عضویت دارد. چک یکی از کشورهای توسعه‌یافته بسیار دیدنی قاره اروپا است. در سفر به این کشور احساس می‌کنید که در میان تاریخ قدم می‌زنید.

این کشور در قلب اروپا واقع‌شده است و متأسفانه به هیچ دریایی دسترسی ندارد. خوشبختانه رودخانه‌ای زیبا و پر آب درست در شمال غربی این کشور واقع‌شده است و تأثیر خود را بر این سرزمین می‌گذارد. بیشتر مرزهای کشور چک را مناطق کوهستانی تشکیل می‌دهد.

کشور چک همسایه‌های مختلفی دارد که شامل کشورهای لهستان، اتریش، آلمان و اسلواکی هست. همان‌طور که می‌دانید همسایه‌های یک کشور تأثیر زیادی بر زبان، فرهنگ و تاریخ آن دارند. در هر گوشه از فرهنگ و تاریخ این کشور نیز آثاری از کشورهای همسایه به‌خصوص آلمان به چشم می‌خورد.

نکته جالبی که درباره کشور چک وجود دارد، وجود نیروی کار بی‌نظیر در این کشور است. به شکلی که مردم آن باعث شدند تا این کشور به یکی از صنعتی‌ترین کشورهای قاره اروپا تبدیل شود. چک نمونه بی نظیری از آیه قرآن است که می فرماید: ” إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم”  و در سوره رعد قرار دارد.

چرا به کشور چک سفر کنیم؟

کشور چک دارای جاذبه‌های فراوانی است. این کشور در مرکز قاره اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر پراگ است که زیباترین شهر این کشور می باشد. کشور چک بسیار کوچک است اما تاریخ غنی و مهمی دارد و از لحاظ اقتصادی نقش به سزایی دارد. میدان پراگ از تاریخی ترین و زیباترین جاذبه های این کشور است.

پل چارلز دارای شش‌صد سال قدمت است و از سنگ فرش های بسیار زیبایی تشکیل شده است. اگر پل سنگی و یا پل پراگ شنیدید تعجب نکنید، به همین پل اشاره می کنند. رودخانه ولدآوا نیز از جاذبه های گردشگری چک می باشد که می تواند آن را با قایق طی کنید و از تورهای آن لذت ببرید.

این رودخانه شهر پراگ را به دو بخش تقسیم کرده است. میدان قدیمی شهر پراگ از قدیمی ترین آثار این شهر است. این میدان توسط تعداد زیادی کلیسا و ساختمان قدیمی و زیبا محصور شده است. اولین جایی که تمام مسافرین چک به آن سر می زنند قلعه قدیمی پراگ است که از تاریخی ترین و قدیمی ترین آثار جهانی است.

این قلعه مجموعه ای از کلیساها و ساختمان های زیبا و سنگی است که به این منطقه نمایی خاص بخشیده است. محدوده ی این قلعه حدود هفتاد هزار متر مربع است. میدان ونس سالز در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. این شهر مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها، بازارهای فصلی و … می باشد.

ساعت نجومی از قدیمی ترین ساعت های جهان است که هنوز کار می کند. این ساعت در سال 1410 میلادی ساخته شده است. اگر سفری شاعرانه و عاشقانه به کشور چک دارید حتماً به جزیره کامپا بروید تا لحظات به یاد ماندنی و بسیار عاشقانه ای را برای خود و همراهتان رقم بزنید.برای اطلاع از چگونگی اخذ ویزای شینگن چک و وقت سفارت با مشاورین ما تماس بگیرید.

اخذ ویزای شینگن با تور چک

یکی از راه هایی که شما را یاری می کند تا آسان تر از گذشته بتوانید ویزای شینگن چک را اخذ کنید، شرکت در تور چک است. با شرکت در تور چک می توانید به این کشور زیبا و دیدنی سفر کنید. برای این که بتوانید ویزای شینگن چک را اخذ کنید باید وقت سفارت این کشور را داشته باشید.

وقت سفارت چک را از مشاورین مجرب ماکان سیر در پشتیبانی سایت Tourekeshti بخواهید. ما در کمترین زمان ممکن وقت سفارت را برای شما اخذ می کنیم تا به هر برنامه ای که دارید برسید. شرکت در تور چک به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دعوت‌نامه موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

تور چک به شما این امکان را می دهد که به تعداد روزهای محدود به این کشور سفر کنید. تور ده روزه و یا تور چهار روزه چک تنها از لحاظ قیمت متفاوت است. دقت داشته باشید که امکانات تورهای مختلف نیز بر روی قیمت آن تأثیر گذار است. دقت داشته باشید که تعداد ستاره های هتل نیز بر روی قیمت تور مؤثر است.

از دیگر امکاناتی که تور چک ممکن است داشته باشد، ترکیب این تور با دیگر تورها اروپایی است. تور چک، لهستان با دیگر تورهای اروپایی به خصوص لهستان ترکیب می شود. این تورهای ترکیبی به مسافران این امکان را می دهد که به راحتی بتوانند از چند کشور دیدن کنند.

چرا به کشور لهستان سفر کنیم؟

با شرکت در تور لهستان می‌توانید از این کشور زیبا و پرجاذبه دیدن کنید و لذت ببرید. کشور لهستان یکی از کشورهای اروپای مرکز است که با آلمان نیز همسایه است. این دو کشور باوجوداینکه هم‌مرز هستند، همسایگی خوبی ندارند. از گذشته تاکنون لهستان زخم‌های بدی را از آلمان به یادگار دارد.

پایتخت کشور لهستان شهر زیبا و دیدنی ورشو است. این شهر زیبا پایتخت اصلی گردشگران است. در حقیقت اولین جایی که در سفر به لهستان باید ببینید همین شهر است. این شهر بسیار زیبا جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که می‌توانید روزها به دیدن آن‌ها بروید و غرق لذت شوید.

تاریخ نشان‌دهنده سختی‌هایی است که مردم لهستان متحمل شده‌اند. بیشتر این ها را کشور آلمان در جنگ جهانی بر لهستان تحمیل کرده است. این کشور با این که ضربه های زیادی طی جنگ های جهانی خورده است، اما همچنان سرپا است و در جهان حرفی برای گفتن دارد.

شما در کشور لهستان می توانید موزه های زیادی را ببینید و حتی از بناهایی که از زمان جنگ به یادگار مانده اند بازدید کنید. مردم این کشور به زبان لهستانی صحبت می کنند اما درصد بسیار کمی هم هستند که به زبان های دیگر مسلط هستند. امروزه حکومت این کشور جمهوری پارلمان است.

وضعیت زندگی در لهستان مناسب است و بنیان اقتصادی آن قدرتمند است. با رشد صنعت گردشگری در این کشور اقتصاد نیز تحت تأثیر قرار گرفت. واحد رسمی پول در لهستان زلوتی است. زلوتی معادل 0.2 دلار آمریکا است و این نشان می دهد که هزینه زندگی در آن خیلی بالا نیست.

کشور لهستان از شمال با دریای بالتیک همسایه است و در سفر به آن می توانید از این دریای بی نظیر لذت ببرید. در ابتدا کشور لهستان در اتحادیه اروپا نبود اما به محض پیوستن به این اتحادیه، تعداد گردشگران آن به شدت افزایش پیدا کرد.

 

میدان اصلی شهر کراکف

یکی از زیباترین میدان های این کشور کراکف است. این میدان زیبا قدمتی معادل قرن سیزدهم است و به عنوان بازار اصلی شهر شناخته می شود. اطراف این میدان پر از ساختمان هایی است که همگی قدمت دارند. منظره این بخش از شهر کراکف بسیار دیدنی است و شما را وارد تاریخ می کند.

در اطراف این میدان می توان ساختمان های قدیمی، کلیساها و کاخ هایی را که مربوط به قرن پانزدهم می شوند را دید. این میدان در قرن پانزدهم به سبک رنسانس بازسازی شد. تمام این ساختمان ها به قرون وسطی باز می گردد و مردم می توانند از این جاذبه ها دیدن کنند.

شهر قدیمی گدانسک

یکی دیگر از برترین جاذبه های کشور لهستان این شهر است. این شهر زیبا و دیدنی دارای جاذبه های زیادی است. در حقیقت این همان شهری است که سواحلی رو به دریای بالتیک است. این شهر به عنوان بزرگ‌ترین شهرهای کشور لهستان شناخته می شود و از مهم ترین آن ها نیز می باشد.

در قرن پانزدهم بسیاری از بناها، قلعه ها و ساختمان های این شهر به دستور پادشاه زمان تخریب شدند. اما در قرن هفدهم دوباره بسیاری از این بناها ساخته شدند و امروزه اکثر بناهای این شهر مربوط به این قرن می باشد. آثار زندگی انسان در این شهر به قرن هفتم برمی‌گردد.

تور لهستان

قلعه تاریخی مالبورک

از دیگر مناطقی که می توانید برای بازدید به آن جا بروید قلعه مالبورک است. این قلعه در قرن دوازدهم ساخته شده است و بنایی بسیار زیبا است. با این که در جنگ جهانی این قلعه رو به ویرانی رفت اما با پایان جنگ دوباره بازسازی شد. این بنا امروزه یکی از مشهورترین بناهای کشور لهستان است.

این قلعه در ابتدا محل زندگی بسیاری از شوالیه های تتونیک بوده است. با افزایش تعداد این شوالیه ها، قلعه روز به روز گسترده تر شد تا به شکل امروزی آن رسید. این قلعه زیبا و دیدنی در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در سفر به لهستان مالبورک و فضای سبز بی نظیر آن را از دست ندهید.

از وقت سفارت تا تور لهستان

برای شرکت در تور لهستان باید ویزای شینگن لهستان را داشته باشید تا بتوانید سفر خود را آغاز کنید. برای اخذ ویزای شینگن کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Turekeshti تماس بگیرید. ما این جا هستم تا شما بتوانید به هر جای دنیا سفر کنید.

تور لهستان با امکانات ویژه ای که دارد این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به مدت محدود در این کشور اقامت داشته باشید. با تور لهستان می توانید به راحتی از تمام این جاذبه ها دیدن کنید و لذت ببرید. در هر گوشه از کشور لهستان جاذبه ای طبیعی و غیر طبیعی در انتظار شماست.

برای اخذ ویزای شینگن لهستان ابتدا باید وقت سفارت لهستان را داشته باشید تا بعد از آن موفق به شرکت در تور لهستان شوید. وقت سفارت لهستان به شما این امکان را می دهد تا در تاریخ تعیین شده درخواست خود را مبنی بر دریافت ویزای شینگن این کشور به سفارت ارائه دهید.

کاخ بودا در پاریس شرق

همان طور که می دانید با شرکت در تور مجارستان می توانید از برترین شهرهای کشور مجارستان یعنی بوداپست دیدن کنید. این شهر بسیار زیبا با چراغ های فراوانی که دارد به شهر چراغ ها نیز مشهور است. در حقیقت شهر بوداپست در مقابل شهر پاریس ساخته شده است و با این شهر رقابت تنگاتنگی دارد.

از جمله جاذبه هایی که در شهر بوداپست به چشم می خورد کاخ زیبا و دیدنی بودا است. این کاخ درست در مرکز شهر ساخته شده است. این ساختمان صحنه باشکوهی را در شب ایجاد می کند که احساس می کنید در رویا هستید. این کاخ نورانی و زیبا در میراث سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

این کاخ از لحاظ طراحی معادل کاخ ورسای پاریس است. ساخت این بنا به اواخر قرن شانزدهم باز می گردد و در حقیقت بیش از چهارصد سال از عمر این بنا می گذرد. در درون این کاخ بیش از دویست اتاق وجود دارد که هر یک تاریخی را به دنبال دارد. در و دیوارهای این کاخ قصه های زیادی برای گفتن دارند.

قلعه بودا بخشی از این کاخ است که مورد بازسازی نیز قرار گرفته است. از دیگر بخش خای این کاخ می توان به سالن های غذاخوری، سالن های نشیمن، اتاق های خواب و .. اشاره کرد. مناظری که از این کاخ می بینید بسیار زیبا هستند و از این کاخ می توانید به خوبی رود دانوب را مشاهده کنید.

تور مجارستان

از شهر چراغ ها تا دریاچه هویز با تور مجارستان

با شرکت در تور مجارستان می توانید از این کشور بی نظیر دیدن کنید. مجارستان جاذبه های زیادی دارد که مسافران می توانند از آن ها لذت ببرند. جاذبه های طبیعی و غیر طبیعی، هوای پاک و فوق العاده، دریاچه های زیبا و … از جمله آن ها می باشند. در ادامه با این جاذبه های به طور کلی آشنا خواهید شد.

شهر چراغ ها در حقیقت همان پایتخت کشور مجارستان است. شهر بوداپست به پاریس شرق و شهر چراغ ها مشهور می باشد. این شهر از برترین شهرهای کشور مجارستان است که بیشترین تعداد گردشگران را جذب می کند. با ما همراه باشید تا درباره این جاذبه ها و چگونگی شرکت در تور مجارستان آگاه شوید.

برای شرکت در تور مجارستان باید با مشاورین ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti تماس بگیرید. ما این جا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم. تور مجارستان در هر فصلی از سال بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای شرکت در تور مجارستان می توانید وقت سفارت مجارستان و ویزای شینگن مجارستان را نیز از ما بخواهید.

اگر دومین شهر بزرگ مجارستان

یکی از شهرهای شمالی مجارستان که به عنواندومین شهر بزرگ این کشور نیز شناخته می شود، اگر است. این شهر با جاذبه هایی که دارد شما را به خود جذب می کند. بافت زیبا و متفاوت شهر اگر، باعث شده تا گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. یکی از برترین بناهای این شهر کلیسای جامع اپیسکوپال است.

این شهر توسط یکی از پادشاهان این کشور ساخته شده است که مسیحی بوده است. به این ترتیب وی در این شهر کلیساهای زیادی را ساخت. در مرکز این شهر کلیسای جامع آن و ساختمان های اطرافش به شکل خاصی پیچیده و کنار هم ساخته شده اند. تماشای این ساختمان ها و بناها شما راجذب خود خواهند کرد.

غار استالاکتیک در پارک ملی آگتلک

این یکی از بزرگترین غارهای اروپا است. که در پارک ملی آگتلک واقع شده است. این غار بسیار زیبا راهی را پیش روی شما باز می کند تا از تمام نقاط این غار دیدن کنید. در این غار راهنما وجود دارد و شما را برای گردش در این غار راهنمایی می کنند تا دچار خطرات احتمالی هم نشوید.

در این پارک گونه های مختلف حیوانی و گیاهی وجود دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید. اطراف این پارک ملی روستاهایی وجود دارد که به همان سبک قدیمی باقی مانده اند. این پارک محافظت شده انواع گونه های گیاهی را در دل خود دارد و به خوبی از آن ها نگه داری می شود.

این پارک تعدادی از غارهای بزرگ را پوشش می دهد. بسیاری از گردشگران، علاقه مندان به طبیعت، زیست شناسان و تاریخ شناسان به این پارک مراجعه می کنند. غار بارادلا و ایمره واس دو تا از معروف ترین غارهایی هستند که در این منطقه وجود دارد.

پیاده روی در اطراف دریاچه بالاتون

دریاچه بالاتون هم یکی دیگر از جاذبه های طبیعی کشور مجارستان است. مجارستان کشوری است که درست در مرکز اروپا واقع شده است و هیچ دسترسی به دریا ندارد. در نتیجه ورود رود و دریاچه در این کشور بسیار مهم است و در تامین آب و دیگر موارد بسیار موثر است.

از مهم ترین رودهایی که در این کشور و البته در پایتخت آن وجود دارد، رود زیبای دانوب است. این دریاچه زیبای بالاتون در احاطه کوه های آتشفشانی، چشمه های آب گرم و … می باشد. اگر می خواهید از آفتاب لذت ببرید و رنگ پوست خود را تغییر دهید این منطقه بهترین انتخاب شما خواهد بود.

این دریاچه تا بوداپست فاصله چندانی ندارد. به راحتی می توانید به این منطقه بروید و یک روز کامل خود را در اطراف این دریاچه بگذرانید. در اطراف این دریاچه زمین های حاصل خیزی وجود دارد که منطقه مناسبی برای کشت و کشاورزی می باشد. در فصل تابستان با شنا در بالاتون در زمستان با اسکی روی دریاچه می توان خود را سرگرم کرد.